کد خبر: 597106
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۰:۰۰:۳۹
| |

سرمربی پرسپولیس جدا در فکر جدایی:

گل‌محمدی منتظر چراغ سبز فدراسیون فوتبال است!

با توافق کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر، تکلیف این مربی و جدایی‌اش از تیم ملی ایران قطعی شد.

گل‌محمدی منتظر چراغ سبز فدراسیون فوتبال است!
کد خبر: 597106
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۰:۰۰:۳۹

در نشست خبری قبل و بعد از بازی صنعت نفت آبادان و پرسپولیس شاهد تغییر لحن یحیی گل محمدی بودیم. سرمربی پرسپولیس برخلاف هفته‌های گذشته همه چیز را گردن اشتباهات داوران و ... نینداخت و سعی کرد از ادبیات و لحن نرم تری استفاده کند.

به گزارش خبرورزشی، در همین ارتباط شایعه ای منتشر شد که یحیی گل محمدی به لیست گزینه‌های جانشینی کارلوس کی روش راه پیدا کرده و این احتمال هم وجود دارد که سرمربی تیم ملی شود.

شایعه ای که پتانسیل تبدیل شدن به واقعیت را هم دارد و با توجه به کارنامه و عملکرد یحیی گل محمدی در سال‌های اخیر کم نیستند کسانی که او را یکی از گزینه‌های مناسب هدایت تیم ملی می‌دانند. این درحالی است که پیش از این اسم یحیی گل محمدی در فهرست گزینه‌های تیم ملی ایران نبود.

اواخر آذر ماه گذشته مهدی تاج در گفتگوی تلویزیونی تایید کرد به غیر از کی‌روش، برانکو ایوانکوویچ، فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی و علی دایی جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی هستند. در آن مقطع گفته شد سرمربی پرتغالی تا پایان جام جهانی قطر با تیم ملی قرارداد داشت و وضعیت ادامه همکاری با او نامشخص است. البته مهدی تاج خبر داد که او همچنان یکی از گزینه‌های فدراسیون است.

یحیی گل محمدی که جزو مربیان موفق سال‌های اخیر فوتبال ایران است جایی در لیست مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نداشت اما به نظر می‌رسد حالا شرایط تغییر کرده باشد.

سرمربی پرسپولیس پیش از دیدار با تیم هوادار نیز درخصوص اینکه انتخاب سرمربی داخلی به سود تیم ملی ایران است یا خارجی گفت: «با توجه به وضعیت موجود، فکر می‌کنم یک مربی ایرانی می‌تواند کمک حال فوتبال ما باشد. البته باید مثل کی‌روش از او حمایت شود. یعنی امکاناتی که ۱۰ سال به کی‌روش دادیم به مربی ایرانی بدهیم. کی‌روش هم برای فوتبال ما زحمت کشید و تأثیرگذار بود. به نظرم در این مقطع می‌توانیم به مربی ایرانی اعتماد کنیم تا با توجه به شناختی که از فوتبال ما دارد، به تیم‌ملی کمک کند.»

به نظر می‌رسد این صحبت‌ها به نوعی چراغ سبز یحیی گل محمدی برای هدایت تیم ملی ایران درصورت رسیدن پیشنهاد باشد. سرمربی پرسپولیس گزینه ایرانی را مناسب می‌داند اما حمایت ۱۰ ساله هم می‌خواهد!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • محسن ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

    آقای گل محمدی لطفا از پرسپولیس برو ممنون بابت زحماتت

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها