کد خبر: 597007
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۸:۱۸:۵۱
| |

سناریوی تکراری برای گل‌محمدی؛

اشتباه بزرگ داور بازی پرسپولیس/ سرخ‌ها دوباره ضرر کردند

تک گل تیم هوادار مقابل پرسپولیس در شرایطی به ثمر رسید که کادر فنی تیم پرسپولیس به شدت نسبت به تصمیم داور معترض بودند.

اشتباه بزرگ داور بازی پرسپولیس/ سرخ‌ها دوباره ضرر کردند
کد خبر: 597007
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۸:۱۸:۵۱

محمد ریاحی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفت‌وگویی کوتاه با خبر ورزشی، در مورد صحنه مورد اعتراض کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: «در آن صحنه که گل هوادار به ثمر رسید لحظاتی قبل توپی که در زمین تیم هوادار از بازیکنان پرسپولیس گرفته شد با خطا همراه بود».

به گزارش خبرورزشی، وی افزود: «در آن صحنه کاملا مشخص بود که بازیکن تیم هوادار هر دو پای مهاجم پرسپولیس را می زند و او را سرنگون می‌کند. تعجب می کنم که داور چه طور با وجود نزدیک بودن به صحنه این خطا را ندید و در نهایت همان توپ منجر به گل پرسپولیس شد».

ریاحی تاکید کرد: «قطعاً خطای بازیکن هوادار از سوی داور باید گرفته می شد که در این صورت ضد حمله هم صورت نمی گرفت و گلی به ثمر نمی رسید. اما قطعاً داور مسابقه برای این کارش خودش دلایلی دارد که باید آنها را شنید. ولی به طور کلی آن چیزی که از تلویزیون مشخص بود نشان می داد که بازیکن پرسپولیس قبل از به ثمر رسیدن گل هوادار با خطا متوقف شده و اعتراض کادر فنی تیم پرسپولیس هم به همین خاطر بود.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار تک گل محمدجواد محمدی در دقیقه ۸۸ با حساب یک بر صفر به سود تیم هوادار به پایان رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها