کد خبر: 595813
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۰:۱۰:۵۰
| |

می‌دانم VAR هم نمی‌آورید!

خشم مدیرعامل پرسپولیس؛ این چه طرز حرف زدن است!

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: با قضاوت این داوران با سیل تخلفات مواجه شدیم و حتی حرف‌های رئیس کمیته داوران شائبه برانگیز است.

خشم مدیرعامل پرسپولیس؛ این چه طرز حرف زدن است!
کد خبر: 595813
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۰:۱۰:۵۰

رضا درویش دوشنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی، اظهار داشت: در بازی با ذوب آهن داور پنالتی نگرفت و بازی پیکان هم حق مسلم ما را آفساید گرفتند. اگر وی. ای. آر هم بیاورند، باز هم تصمیم نهایی را باید داور بگیرد و برای ما سوت نمی‌زند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: داور ممکن است وی. ای. ار را ببیند اما بگوید از نظر من پنالتی نیست. آنها صحنه‌های واضح را پنالتی نمی‌گیرند. چه علتی دارد که دوست ندارند پرسپولیس حاصل زحمات خود را ببینند. به نظر شما حرف مسئول داوران سنجیده است که بگوید ما از این به بعد داوران خوب را برای قضاوت در زمین می‌گذاریم چرا تا الان نگذاشتند.

مدیر باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: رئیس کمیته داوران گفته حالا یک پنالتی درست بود. الان این حرف چه فایده‌ای دارد که ما سه امتیاز را به دلیل قضاوت نادرست از دست دادیم. این چه طرز حرف زدن است. رئیس کمیته داوران طوری عنوان می‌کند که اگر پنالتی ما را نگیرند لباس داوران تامین می‌شود.

وی گفت: با سیل تخلف‌ها مواجه شدیم. صحبت رئیس کمیته داوران شائبه برانگیز است. انقدر به بیراهه نروید. می‌دانم VAR هم نمی‌آورید. گیر ما وی. ای. ار نیست ما باید حق مسلم را از کدام داور بگیریم. در هیچ دادگاهی نمی‌توانیم حق مسلم را بگیریم زیرا بناست که داوران حق ما را ندهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها