کد خبر: 596845
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۷:۱۳:۲۷
| |

پاسخ روزنامه اطلاعات به ادعای مهدی تاج:

قطر نیاز به تخصص کشف استعداد کی‌روش داشت اما ما نه!

روزنامه اطلاعات نوشت: اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ما همکاری کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر را دلیل انتخاب درست کی‌روش برای مربیگری تیم ملی ایران در جام جهانی می‌داند به هیچ وجه درست نیست.

قطر نیاز به تخصص کشف استعداد کی‌روش داشت اما ما نه!
کد خبر: 596845
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۷:۱۳:۲۷

روزنامه اطلاعات در پاسخ به مهدی تاج که مدعی شده همکاری کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر به معنای درستی انتخاب ایران بوده است،‌پاسخ داد. 

به گزارش اطلاعات، هنر بزرگ کی روش، کشف استعداد است و به خوبی بازیکن خوب را از بد تشخیص می‌دهد و این دقیقاً همان چیزی است که قطر دنبال آن می‌گردد.مشکل عمده فوتبال قطر کشف استعداد است زیرا به دلیل کم بودن جمعیت این کشور، انتخاب بازیکن فوتبال برای تیم ملی از بین تعداد محدودی ورزشکار صورت می‌گیرد.

این روزنامه با بیان این مقدمه تاکید کرده است: اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ما همکاری کی روش با فدراسیون فوتبال قطر را دلیل انتخاب درست کی روش برای مربیگری تیم ملی ایران در جام جهانی می‌داند به هیچ وجه درست نیست زیرا در آن زمان تیم ملی فوتبال ما با کمبود بازیکن مواجه نبود که نیاز به تخصص کی روش داشته باشد و بهترین بازیکنان چند سال اخیر فوتبال ما را در اختیار داشت. در جام جهانی تیم ملی فوتبال ما نیاز به مربی شجاع و خلاق داشت تا در کمترین زمان بتواند بهترین تصمیم را بگیرد که کی روش فاقد چنین خصوصیاتی بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها