کد خبر: 315533
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۰۸:۳۸:۴۲
| |

کوپا آمریکا/ ژاپن حذف شد؛ اروگوئه صعود کرد

آخرین دیدارهای مرحله گروهی کوپا آمه ریکا 2019(جام ملت های آمریکای جنوبی) برگزار شد و با تساوی ژاپن برابر اکوادور و پیروزی اروگوئه مقابل شیلی چهره هشت تیم صعود کننده مشخص شد.

کوپا آمریکا/ ژاپن حذف شد؛ اروگوئه صعود کرد
کد خبر: 315533
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۰۸:۳۸:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌ چهل و پنجمین دوره جام ملت‌های آمریکای جنوبی با حضور 12 تیم از 24 خردادماه تا 16 تیرماه به میزبانی برزیل در حال پیگیری است.

تیم‌های ملی فوتبال قطر و ژاپن که فینالیست جام ملت‌های آسیا 2019 بودند به عنوان مهمان در این رقابت‌ها حضور دارند.

بامداد امروز (سه شنبه) از ساعت 3 و 30 دقیقه به وقت ایران، تیم شیلی مدافع عنوان قهرمانی دوره قبلی این رقابت‌ها در سال 2015، از گروه C به مصاف اروگوئه رفت و با تک گل دقیقه 82 «ادینسون کاوانی» شکست را پذیرفت. اما شیلی با توجه به دو پیروزی برابر ژاپن و اکوادور، با 6 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه C راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

ژاپن نیز با تنها تساوی که مقابل اکوادور به دست آورد و دو شکست در دیدارهای گذشته برابر شیلی و اروگوئه، حذف شد.

به این ترتیب برزیل، ونزوئلا، پرو، کلمبیا، آرژانتین، پاراگوئه، اروگوئه و شیلی هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آمریکای جنوبی هستند.

نکته جالب توجه در این مسابقات صعود مقتدرانه تیم کلمبیا نسبت به 7 تیم دیگر صعود کننده است. کلمبیا با سرمربیگری «کارلوس کی روش» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، با 3 پیروزی برابر تیم های آرژانتین، پاراگوئه و قطر و 9 امتیاز، تنها تیمی بود که با اقتدار به دور بعدی مسابقات راه یافت.

مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات بامداد جمعه هشتم تیرماه با دیدار دو تیم برزیل و پاراگوئه آغاز می شود و در دیگر دیدار آرژانتین به مصاف ونزوئلا می رود.

تیم ملی فوتبال کلمبیا نیز بامداد شنبه نهم تیر به مصاف شیلی می‌رود و دو تیم اروگوئه و پرو نیز دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی را برگزار می‌کنند.

گروه بندی مسابقات:

گروه A: برزیل - بولیوی - ونزوئلا -پرو

گروه B: آرژانتین - کلمبیا - پاراگوئه - قطر

گروه C: اروگوئه - اکوادور - ژاپن - شیلی

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها