کد خبر: 596515
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۱۳:۵۹:۴۲
| |

چرخش اعتراض سرمربی پرسپولیس از فولاد و آلومینیوم به سپاهان!

این بار منظور یحیی گل محمدی کیست؟!

فاصله ۹ روزه بازی بعدی پرسپولیس پس از مصاف با تیم هوادار مورد اعتراض جدید یحیی گل محمدی است.

این بار منظور یحیی گل محمدی کیست؟!
کد خبر: 596515
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۱۳:۵۹:۴۲

سرمربی پرسپولیس در هفته هجدهم به اشتباه داوری و فوتبال فولاد خوزستان اعتراض کرد و حرف‌های تندی در نشست خبری پس از این دیدار زد. در ادامه و پس از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک بار دیگر علیه اشتباهات داوری، اخراج علیرضا بیرانوند و پنالتی نادیده گرفته شده روی مهدی ترابی اعتراض کرد و حتی خبر داد که جلوی صنعت نفت آبادان با تیم امیدهای پرسپولیس بازی می‌کند!

به گزارش خبرورزشی، حالا و پس از برتری ۲ بریک مقابل صنعت نفت در آبادان باز هم یحیی گل محمدی مصاحبه تندی انجام داد و گفت: باید توازن بین رقبا برقرار و مشخص باشد. همچنین بازی‌های آینده‌مان به صورتی است که باید ۹ روز بازی نکنیم و بعد از آن فشردگی زیادی برای بازی‌ها وجود دارد که این خیلی به ضرر پرسپولیس است. البته نامه هم زده‌ایم و صحبت هم کرده‌ایم ولی متأسفانه کار خودشان را می‌کنند. من به مدیر باشگاه گفته‌ام ولی متأسفانه برنامه‌ریزی به صورتی است که اصلاً شرایط پرسپولیس را در نظر نگرفته‌اند و فقط خواسته‌اند برنامه تیم‌های دیگر را تنظیم کنند و این اجحاف بزرگی در حق ماست. از آقای سهیل مهدی می‌خواهم نسبت به این مساله ورود کند.

مدیران باشگاه سپاهان در سالیان اخیر به دنبال انعقاد قرارداد خواهرخواندگی با چند باشگاه معتبر اروپایی بودند که سرانجام این قرارداد میان باشگاه سپاهان اصفهان و زنیت سن‌پترزبورگ نهایی شد و بعد از نهایی‌شدن این قرارداد، چندین برنامه مشترک از سوی ۲ باشگاه از جمله برگزاری بازی‌های دوستانه بین تیم‌های پایه انجام شد اما یکی از مهم‌ترین اهداف این قرارداد، انجام یک بازی دوستانه بین تیم‌های بزرگسالان سپاهان و زنیت بود.

سپاهانی‌ها به دنبال برگزاری دیدار دوستانه با زنیت در فصل پاییز بودند اما مقدمات برگزاری این بازی تدارکاتی انجام نشد تا اینکه سرانجام براساس آخرین توافقات انجام شده قرار است در ۲۸ بهمن‌ماه، شاگردان ژوزه مورایس در ورزشگاه نقش جهان برابر زنیت سن‌پترزبورگ به میدان بروند، آن‌هم در شرایطی که رقابت‌های لیگ برتر در جریان است و سپاهان به عنوان صدرنشین لیگ در کورس قهرمانی حضور دارد!

طلایی‌پوشان اصفهانی در شرایطی به دنبال برگزاری بازی دوستانه با زنیت هستند که مسابقات لیگ برتر در جریان است و قرار است طی روزهای نخست اسفندماه، مسابقات جام حذفی هم دنبال شود و در یکی از مهم‌ترین دیدارها، پرسپولیس باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود. با وجود برنامه‌ریزی انجام شده اما گفته می‌شود که برگزاری دیدار دوستانه با زنیت باعث لغو تقابل سپاهان و پرسپولیس شده است که این موضوع با واکنش تند مدیر تیم پرسپولیس همراه شد.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، با کنایه‌ای تند خطاب به مسئولان باشگاه سپاهان گفت: «برخوردها معلوم است. با هدف جلو می‌روند. این از وضعیت مالی تیم‌ها که چگونه هزینه می‌کنند. آن از وضع قضاوت‌ها برای ما، آن از وضع برنامه‌ریزی که نمی‌دانم چرا ۹ روز بین بازی ما فاصله باشد. نمی‌دانم چرا در کوران مسابقات بازی دوستانه بگذارند. کجای دنیا وسط فصل یک تیم خارجی را دعوت می‌کند بیاید بازی دوستانه کند!»

یحیی گل محمدی نیز در همین راستا پس از دیدار با صنعت نفت آبادان مصاحبه کرد و آن حرف‌ها را زد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها