کد خبر: 593883
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۷:۳۰:۴۹
| |

روایت روزنامه اصولگرا از ماجرای مدرسه فوتبال مشهد؛ به آن گستردگی که می‌گفتند، نیست!

روزنامه فرهیختگان نوشت: پیگیری‌ها از این ماجرا(مدرسه فوتبال مشهد) نشان می‌دهد که اصل ماجرا به گستردگی چیزی که در ابتدا عنوان شده بود، نیست.

روایت روزنامه اصولگرا از ماجرای مدرسه فوتبال مشهد؛ به آن گستردگی که می‌گفتند، نیست!
کد خبر: 593883
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۷:۳۰:۴۹

روزنامه فرهیختگان مدعی است به اطلاعات جدیدی در پرونده مدرسه فوتبال مشهد رسیده. به ادعای این روزنامه ۴ خانواده درگیر این پرونده هستند و ماجرا تنها ارسال فیلم و چت‌هاس غیراخلاقی بوده است.

به گزارش فرهیختگان، پیگیری‌ها از این ماجرا(مدرسه فوتبال مشهد) نشان می‌دهد که اصل ماجرا به گستردگی چیزی که در ابتدا عنوان شده بود، نیست. برخلاف ادعای اولیه که 15 خانواده درگیر این ماجرا بوده و به دنبال طرح شکایت بوده‌اند اما طبق اطلاعاتی که به «فرهیختگان» رسیده است در این ماجرا فقط 4 خانواده درگیر بوده‌اند. در این میان 5 امضا پای این نامه وجود دارد که دلیل آن هم این است که از هر خانواده قرار بوده یک نفر پای شکایت را امضا کند اما از طرف یکی از خانواده‌ها هم پدر و هم مادر بازیکن پای نامه را امضا کرده‌اند که به همین دلیل تعداد امضاها به 5 عدد رسیده است. 

این روزنامه همچنین مدعی شده است: از طرف دیگر در این ماجرا و تا این لحظه هیچ موردی درباره تعرض فیزیکی به افراد ثابت نشده و نه متهم چنین اعترافی داشته و نه شکات چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و در حال حاضر ماجرا مربوط به چت‌های غیراخلاقی بین مربی مورد اشاره و بازیکنان و همچنین ارسال برخی فیلم‌های غیراخلاقی از سوی این فرد به این بازیکنان کم‌سن‌وسال بوده است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها