کد خبر: 592773
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۰۹:۴۷:۲۰
| |

روایت آقای گل استقلال از پیشنهاد عجیب

کاملا آماده بودم سرمربی استقلال بشوم

بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر سرانجام درباره اینکه چرا به جای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشد، شفاف‌سازی کرد.

کاملا آماده بودم سرمربی استقلال بشوم
کد خبر: 592773
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۰۹:۴۷:۲۰

رضا عنایتی پس از جدایی فرهاد مجیدی یکی از گزینه‌های مربیگری استقلال بود، اما این اتفاق طبق حرف‌های آجورلو مدیرعامل سابق استقلال به دلیل هجمه‌ای که ممکن بود علیه این مربی از سوی فضای هوادای ایجاد شود، نهایی نشد تا ریکاردو ساپینتو به عنوان جانشین فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شود.

به گزارش ورزش سه، عنایتی حالا در تازه‌ترین اظهارنظر خود در برنامه شب‌های فوتبالی در واکنش به سوالی درباره همین موضوع ضمن طفره رفتن از صحبت درباره هجمه احتمالی هواداران گفت:« نه من اصلا وارد این فضا نمی‌شوم. اول از هر چیزی جا دارد از اعتماد آقای آجورلو تشکر می‌کنم. واقعا هر مربی ایرانی که می‌خواست مسئولیت آن تیم را برعهده بگیرد، کار بسیار سختی داشت. به هر حال تیم یک فصل کامل نباخته بود و قهرمان شده بود. این‌ها رکوردهایی هستند که فکر می‌کنم تا سالیان سال در استقلال باقی بماند.» 

او ادامه داد:«من در اول فصل هم مصاحبه‌ای هم کردم. من اهل ریسک کردن هستم و از چیزی نمی‌ترسم. دوست دارم وارد چالش‌های جدیدی بشوم و اتفاقات جدیدی را در بحث مربیگری جلو ببرم.» 

عنایتی درباره دلیل عدم حضور در استقلال به عنوان سرمربی عنوان کرد:« با آقای آجورلو صحبت کردم. صحبت‌هایمان فوق‌العاده بود، اما فشارهایی که وارد شد؛ البته به من نه و این فشارها به باشگاه وارد شد. من کاملا آماده این اتفاق بودم تا کار را شروع کنم ولی این فشارهای بیرونی و بحث داشتن یک مربی خارجی و با تجربه باعث شد این انتقال صورت نگیرد.» 

کاپیتان سابق استقلال در واکنش به اینکه فشارها دقیقا از کدام سمت بوده و آیا فضای مجازی منظورش است، توضیح داد:« فضای مجازی دیگر. ولی من عقب نکشیدم. من هیچ موقع بدون فکر کاری را انجام نمی‌دهم. اگر الان در برنامه شما هستم، صد در صد درباره‌اش فکر کرده‌ام و الان با تمام وجودم اینجا هستم.» 

عنایتی ادامه داد:« روزی که با آقای آجورلو صحبت کردم، خیلی مصمم به این اتفاق بودم، چون به خودم اعتماد دارم. فکر می‌کردم بتوانم کار بزرگی را در استقلال انجام بدهم ولی فشارهای بیرونی که به باشگاه وارد شد، باعث شد این اتفاق رخ ندهد.» 

بازیکن سابق تیم ملی سپس در واکنش به این موضوع که هواداران استقلال پاسخ شفافانه او را دوست دارند، گفت:« من چندسالی که برای استقلال بازی کردم، هیچ وقت برای این تیم شرط نگذاشتم. این را می‌توانید از تمام مدیران استقلال بپرسید. آن موقعی که پشت سر هم آقای گل شدم شرطی نگذاشتم و وقتی پیشنهاد داشتم هم شرطی نگذاشتم، چون استقلال را از خودم جدا نمی‌دانم. من خاطره بازی با هواداران استقلال زیاد داشته‌ام و خودشان می‌دانند که من هیچ وقت به دنبال سهم خواهی نبوده‌ام. خودم را بالاتر از هوادار نمی‌دانم و اصلا اینطور نبوده است. آن موقع تمام تلاشم را برای شادی دل هواداران انجام می‌دادم. امیدوارم استقلال با ساپینتو موفق بشود و در شرایط خوبی قرار بگیرد.» 

عنایتی در واکنش به این سوال که آیا پیشنهاد استقلال سبب نشده او پیشنهادات دیگر خود را رد کند و به نوعی آسیب ببیند، گفت:« به هر حال من اول فصل اشتباهاتی داشتم. همیشه می‌گویند تا یک کار را محکم کاری نکردی، سراغ کارهای دیگر نرو. این تجربه را نداشتم و حالا تجربه خوبی شد و امیدوارم در آینده از آن استفاده کنم.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها