پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

این است فرق بیرانوند و دروازه‌بان استقلال!/ پرسپولیس بازیکن جدید نمی‌خواهد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است تیمِ یحیی گل‌محمدی با بازگشت شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر و درخشش بازیکنی چون محمد عُمری نیازی به بازیکن جدید ندارد.

این است فرق بیرانوند و دروازه‌بان استقلال!/ پرسپولیس بازیکن جدید نمی‌خواهد
کد خبر: 592566
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۱۰:۰۱:۴۴

بهنام طاهرزاده درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و ادامه صدرنشینی سرخپوشان اظهار داشت: برد خیلی خوبی بود و پرسپولیس به سه امتیاز نیاز داشت تا فاصله‌اش با حریفان را حفظ کند.

به گزارش تسنیم، طاهرزاده ادامه داد: پرسپولیس زمان خوبی به گل رسید و ذوب‌آهن فرصت کمی برای جبران داشت؛ البته اعتقاد دارم اگر در نیمه اول به گل می‌رسیدیم حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. ذوب‌آهن سعی می‌کرد بسته بازی کند و در ضدحملات به گل برسد که دو موقعیت خوب این تیم را هم بیرانوند با هنرنمایی مهار کرد. شما دیدید استقلال در بازی با سپاهان از 40 متری روی اشتباه دروازه‌بانش گل خورد و به نظرم فرق بازیکنان همین جا مشخص می‌شود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس همچنان با محمد عمری در خط حمله موفق ظاهر شده و بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است، گفت: عمری بازیکنی فوق‌العاده باانرژی و دونده است. برای گل‌محمدی هم دوندگی و جنگندگی مهم است. این بازیکن همراه با دوندگی بالایی که دارد تکنیک بسیار خوبی هم دارد. ما دیدیم وقتی دیاباته وارد زمین شد چه پاس در عمق خوبی به او داد. الان دیاباته شرایط خوبی ندارد، اما بازیکنی که از پایه‌ها به پرسپولیس آمده 90 دقیقه بازی می‌کند و یحیی نیز به او اطمینان دارد. عمری مهره اثرگذاری است و راه رشد و پیشرفت زیادی دارد و می‌تواند در آینده خیلی به پرسپولیس کمک کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره جدایی حامد پاکدل و سیامک نعمتی از پرسپولیس تصریح کرد: سرمربی در تمرینات حضور داشته و مطمئن باشید یحیی بهترین تصمیم را می‌گیرد. او می‌داند این بازیکنان به دردش نمی‌خورند؛ نعمتی در طول فصل بازی نکرد و پاکدل هم مثمرثمر نبود. پاکدل در خط حمله در حد نام پرسپولیس بازی نمی‌کرد. زمانی که به بازیکنان بازی داده می‌شود باید استفاده کنند تا در تیم ماندگار شوند؛ حالا اگر پاکدل خودش را اثبات نکند عمری می‌آید و جایش را می‌گیرد. این بازیکن هم بد باشد یک بازیکن دیگر می‌آید. بازیکنان باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند. الان عبدی هم باید حواسش را جمع کند. باید جوانان ببینند که چرا عالیشاه و کامیابی‌نیا سالیان سال در پرسپولیس بازی ‌می‌کنند و چه سبک زندگی دارند. متأسفانه برخی بازیکنان جوان نمی‌دانند در چه جایگاهی قرار دارند و بعداً که فرصت از دست رفت حسرت خواهند خورد.

طاهرزاده در پاسخ به این پرسش که به نظرش پرسپولیس در نقل‌وانتقالات در چه پُست‌هایی نیاز به تقویت دارد، عنوان کرد: با توجه به برگشتن آل‌کثیر و رفع مصدومیت دیاباته و ظهور بازیکن جوانی مثل عمری، پرسپولیس مشکلی در خط حمله ندارد. گل‌محمدی خیلی باهوش است و تمام نقاط ضعف و قوت تیم را می‌داند. او بازیکنانی دارد که در چند پُست بازی می‌کنند. از این بابت پرسپولیس دغدغه‌ای ندارد. به نظرم تیمِ یحیی کامل است و او هم شناخت خوبی از تیم دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها