کد خبر: 591828
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۵:۰۰:۴۰
| |

«اعتمادآنلاین» از حواشی فراوان انتخابات وزنه‌بردای گزارش می‌دهد:

رضازاده مقابل انوشیروانی قرار گرفت/ کارمندان با دبیر فدراسیون درگیر شدند

وقتی سجاد انوشیروانی نام حسین رضا‌زاده را برای انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری تایید نکرد، او هم نامه نایب‌رئیسی ایوب بهتاج را امضا کرد تا به این‌ ترتیب در جبهه رقیب قرار بگیرد.

رضازاده مقابل انوشیروانی قرار گرفت/ کارمندان با دبیر فدراسیون درگیر شدند
کد خبر: 591828
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۵:۰۰:۴۰

انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری قرار است ۱۸ بهمن امسال برگزار شود. در این انتخابات سجاد انوشیروانی و ایوب بهتاج مهم‌ترین رقبایی هستند که برای کسب صندلی ریاست فدراسیون وزنه‌برداری تلاش می‌کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین، در این میان وقتی سجاد انوشیروانی نام حسین رضا‌زاده را برای انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری تایید نکرد، او هم نامه نایب‌رئیسی ایوب بهتاج را امضا کرد تا به این‌ ترتیب در جبهه رقیب قرار بگیرد. البته حسین رضازاده در انتخابات پیش رو به عنوان کاندیدای کارشناس خبره در تیم انوشیروانی قرار دارد. با این حال وقتی نامزد نایب‌رئیسی ایوب بهتاج شد، مشخص شد او در تیم رقیب قرار گرفته تا رقابت حساسی میان بهتاج و انوشیروانی شکل بگیرد.

در این میان چالش‌هایی در آستانه انتخابات به وجود آمده که می‌تواند این فرایند را تحت تاثیر قرار دهد. خزانه‌دار، مسئول امور بین‌الملل و نایب‌رئیس بانوان از سمت خود کنار رفتند که این موضوع حاشیه‌های زیادی در پی داشته اشت. از طرف دیگر کارمندان فدراسیون وزنه‌برداری با دبیر این فدراسیون دچار مشکل شدند که این موضوع نیز درگیری‌هایی ایجاد کرده است. از این رو اگر انوشیروانی پیش از انتخابات در دبیری فدراسیون تغییراتی ایجاد نکند، در انتخابات دچار چالش خواهد شد.

از طرف دیگر انتخابات کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد و اعضای آن مشخص شدند. بررسی‌ها نشان می‌دهد اعضای این کمیسیون‌ها بیشتر به انوشیراونی نزدیک هستند و این موضوع شانس او را برای کسب عنوان ریاست فدراسیون بیشتر می‌کند. بر اساس اساسنامه‌ فدراسیون وزنه‌برداری، سه مرد و سه زن از کمیسیون ورزشکاران، دو مرد و دو زن از کمیسیون مربیان و یک مرد و یک زن از کمیسیون داوران در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری حق رأی خواهند داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها