کد خبر: 591643
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۰:۱۸:۳۵
| |

مرتض فنونی‌زاده پیشکسوت تیم پرسپولیس:

رضازاده ماهی ۱۰ میلیون تومان از صندوق قهرمانان می‌گیرد؛ نوش جانش!/ چرا مجتبی محرمی باید ماهی ۲۵۰ هزار تومان بگیرد؟/ با این پول ۳ کیلو پیاز می‌خریم

مرتض فنونی‌زاده: آن وقت‌ها ما مجانی فوتبال بازی می‌کردیم

مرتض فنونی‌زاده پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: برخی ورزشکاران رشته های دیگر از دستمزدهای فوتبالیست‌ها گله می‌کنند در حالی که زمان ما در دهه ۶۰ پولی در بساط نبود.

رضازاده ماهی ۱۰ میلیون تومان از صندوق قهرمانان می‌گیرد؛ نوش جانش!/ چرا مجتبی محرمی باید ماهی ۲۵۰ هزار تومان بگیرد؟/ با این پول ۳ کیلو پیاز می‌خریم
کد خبر: 591643
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۰:۱۸:۳۵

مجتبی محرمی ستاره دوست داشتنی پرسپولیس در دهه ۶۰ به تازگی در جزیره کیش جراحی شده است. مرتضی فنونی زاده همبازی محرمی در پرسپولیس و تیم ملی ضمن اشاره به این موضوع می‌گوید: واقعا ناراحت کننده است. مجتبی محرمی یک ستاره بزرگ در این فوتبال بوده است اما امروز با هزار و یک مشکل مواجه شده چرا که آن زمان پیراهن پرسپولیس را به پول نفروخت. او در حال حاضر نه بیمه است و نه حقوق بازنشستگی درست و حسابی یا منبع درآمدی دارد و شاید خودش هم راضی نباشد اما این رسم مردانگی نیست.

به گزارش خبرورزشی او ادامه می‌دهد: شما دیدید کریم باوی طفلکی چقدر سختی کشید و هیچ کس به یادش نبود. همین که کریم فوت کرد همه به یادش افتادند و گلایه من از متولیان ورزش، فوتبال و یه بخشی هم باشگاه پرسپولیس است. این پیشکسوتان در زمان حیات خود نیاز به توجه و حمایت دارند نه اینکه پس از درگذشت تازه بیایند و در مدح آنها سخنرانی کنند.

مدافع اسبقت تیم ملی و پرسپولیس ضمن اشاره به تفاوت دستمزدها در صندوق قهرمانان و پیشکسوتان یادآور شد: الان برخی ورزشکاران رشته‌های دیگر از دستمزدهای فوتبالیست‌ها گله می‌کنند در حالی که زمان ما در دهه ۶۰ پولی در بساط نبود. همه ما دلی و مجانی در واقع فوتبال بازی می‌کردیم و با همان وضعیت قهرمان بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن شدیم. به خاطر همان قهرمانی به ما ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان حقوق می‌دهند!

فنونی زاده ادامه می‌دهد: الان فکر می‌کنم یک قهرمانی مثل حسین رضازاده که حق اش حتی بیشتر از این حرف‌هاست ماهیانه شنیدم حدود ۱۰ میلیون تومان از صندوق می‌گیرد و من و مجتبی محرمی ماهی ۲۵۰ هزار تومان که پول دو، سه کیلو پیاز و سیب زمینی می‌شود! من می‌گویم هر چه رضازاده بگیرد نوش جانش چون برای قهرمانی در المپیک و جهان زحمت کشیده است اما خداوکیلی ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان حقوق است که به پیشکسوتان ملی فوتبال می‌دهند؟

مدافع پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس تصریح می‌کند: دکتر حمید سجادی خودش قهرمان ملی این مملکت بوده است. سال‌ها رکورد ایشان در دوومیدانی دست نخورده باقی ماند و به عنوان یک ورزشکار پیشکسوت به خوبی با درد و مشکلات قهرمانان بازنشسته آشناست. در مورد همین صندوق باید بگویم بسیاری از کسانی که دستمزد ماهیانه می‌گیرند افراد بی نیازی هستند. شاید تعدادی از قهرمانان بازنشسته باشند که واقعا زندگی تلخ و سختی دارند. درخواست من از وزیر ورزش و جوانان این است که یک بازنگری در خصوص پرداختی‌های صندوق پیشکسوتان و قهرمانان داشته باشند. حقوق ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان واقعا جای تأمل و درنگ دارد.

فنونی زاده در پایان می‌گوید: امروز من می‌دانم مجتبی محرمی چقدر مشکل دارد. محرمی ها در این فوتبال و ورزش مملکت ستاره بوده اند. کسانی که تماشاگر به استادیوم‌ها می‌کشاندندو نباید در این شرایط زندگی کنند. امیدوارم مسئولان و دست اندرکاران وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس چاره اندیشی کرده و قدمی‌برای این قهرمانان بردارند که عمر و زندگی خود را برای اعتلای فوتبال این مملکت گذاشته اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها