کد خبر: 591710
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

حاشیه‌ها اطراف مربی پرتغالی ادامه دارد؛‌ ساپینتو باید ۷ امتیاز بگیرد

در آستانه بازی حساس سپاهان و استقلال در اصفهان، شایعات درباره ریکاردو ساپینتو، تمام‌شدنی نیست.

حاشیه‌ها اطراف مربی پرتغالی ادامه دارد؛‌ ساپینتو باید ۷ امتیاز بگیرد
کد خبر: 591710
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۲۰:۲۰:۰۰

قبل از بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی این خبر مطرح شد که علیرغم حمایت هیات مدیره استقلال از ریکاردو ساپینتو، در صورت شکست آبی‌ها به حریفشان و حذف از جام حذفی، ساپینتو مجبور به جدایی از استقلال خواهد شد.

به گزارش فوتبالی استقلال، تراکتور را برد و تا با روحیه‌ای خوب آماده بازی با سپاهان شود منتهی آینده سرمربی پرتغالی آبی‌ها، کماکان سوژه شایعات و گمانه‌زنی‌های متفاوتی است.

پرویز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرده که این باشگاه هیچ گزینه‌ای برای جانشینی ساپینتو نداشته و حتی در صورت باخت آبی‌ها به سپاهان، مربی پرتغالی نباید نگران آینده‌اش در تیم باشد. از طرف دیگر محمد مومنی دیگر عضو هیات مدیره استقلال هم از ساپینتو حمایت کرده و گفته باشگاه از عملکرد او راضی است.

در چنین شرایطی و علیرغم حمایت دو عضو هیات مدیره استقلال از ساپینتو، روزنامه ایران‌ورزشی مدعی شده که بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تراکتور به گوش ساپینتو رسانده‌اند که در سه بازی آتی از 9 امتیاز ممکن 7 امتیاز به دست آورد. 

استقلال در سه هفته آینده، با سپاهان، ملوان و مس کرمان بازی دارد و اگر این خبر صحت داشته باشد، یعنی ساپینتو حق شکست به سپاهان را نخواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها