ساپینتو ماندنی شد

فتح‌الله‌زاده: قصد مذاکره با مجیدی را ندارم

مدیرعامل استقلال از سرمربی تیمش حمایت کرد.

فتح‌الله‌زاده: قصد مذاکره با مجیدی را ندارم
کد خبر: 590663
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۱۹:۱۶:۴۰

علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال پس از جلسه امشب (یکشنبه) هیات مدیره این باشگاه اظهار کرد: جلسه ما قبل از بازی با تراکتور تعیین شده بود و چند مصوبه داشتیم که باید رسیدگی می کردیم. بازیکنان قول دادند که جبران کنند.

به گزارش ایسنا، او درباره وضعیت همکاری با ساپینتو پس از شکست ۲ بر صفر مقابل تراکتور گفت: ما حمایت می‌کنیم و یک بازی برای ما ملاک نیست.

مدیرعامل استقلال درباره زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بیان کرد: مشکلات هست، در تلاشیم که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنیم.

فتح الله زاده درباره دلایل سفرش به دوبی توضیح داد: برای مذاکره با پین به دوبی می‌روم. همچنین مشکلی با الاهلی بابت قایدی داریم که برای حل آن هم می روم. در هفته آتی به دوبی خواهم رفت. من قصدی برای مذاکره با آقای مجیدی ندارم و باید کمک کنیم که او در امارات موفق باشد.

او در ادامه در واکنش به صحبت های قربان زاده مبنی بر این که استقلال بیشترین خرج را در لیگ بیست و دوم انجام داده اما با مشکلات مالی مواجه است، گفت: بله! مشکلات مالی داریم و ان‌شاءالله جبران می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره جلسه گفت: جلسه از قبل برنامه ریزی شده بود. ما از کادر فنی و بازیکنان حمایت کردیم و ان‌شاءالله در بازی پنجشنبه جبران می کنند و هواداران خوشحال می شوند.

فتح الله زاده درباره مشکلات مالی عدیده استقلال و مطالبات باشگاه به استراماچونی و محبی اظهار کرد: محبی باید قبل از حضور من کارش انجام می شد. با این حال پس از حضورم این کار را پیگیری کردم. ۹۰ هزار دلار از پول به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز شد اما باقی برگشته خورده که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

او در واکنش به اختلافاتش با ساپینتو توضیح داد: اتفاقی نیفتاده که اختلاف داشته باشیم. اختلاف ما در مباحث زیرساختی است. الان کمپ را می‌بینید که چه وضعیت خوبی دارد. دیگر این جا را رها نمی‌کنند و می‌خواهند همیشه تمرین اینجا باشد. با این حال مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود.

مدیرعامل استقلال درباره حواشی مربوط به اتاق ساپینتو در کمپ حجازی گفت: اتاق ایشان حاشیه نداشت اما آنهایی که اتاق ندارند، حاشیه درست کردند. هم آقای ساپینتو و هم مدیر فنی ما اتاق دارند. من هم باید در کمپ باشم تا اینجا را درست کنم. اتاق مهم است یا زمین فوتبال و امکانات دیگر؟

فتح الله زاده در پایان گفت: خود آقای ساپینتو هم از بازی با تراکتور راضی نبود اما به این معنی نیست که با یک بازی به کادر فنی و بازیکنان فشار بیاوریم. امروز با آقای ساپینتو هم صحبت کردیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها