کد خبر: 591383
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ۱۷:۵۵:۰۷
| |

ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌ها

رفتن لوکادیا به نفع پرسپولیس شد!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی مهاجم هلندی این تیم گفت: این مسئله باعث شد که جوان‌ها به میدان بیایند و این ماجرا برای ما درسی شد تا جوانان و فوتبالیست‌های آکادمی‌ها را فراموش نکنیم.

رفتن لوکادیا به نفع پرسپولیس شد!
کد خبر: 591383
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ۱۷:۵۵:۰۷

حسن خان‌محمدی درباره بازی پرسپولیس مقابل ون‌پارس اصفهان در جام حذفی اظهار داشت: وقتی تیم‌های ناشناحته و دسته یک مقابل تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنند، عادی است که به خاطر نامعلوم بودن تاکتیک و روش بازی، شرایط سختی را برای تیم حریف بسازند. نه فقط پرسپولیس، هر تیم دیگری هم جای ‌آن بود، کار سختی در پیش داشت تا بتواند ون‌پارس را شکست بدهد.

به گزارش ایرنا وی افزود: تیم‌هایی که در لیگ برتر نیستند، بازی با تیمی مثل پرسپولیس را یک امتیاز می‌بینند. انگیزه زیادی برای برد دارند زیرا یک پیروزی مقابل صدرنشین لیگ برتر باعث شناخته و دیده‌شدن بازیکنان و باشگاه آنان خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص روند بازی پرسپولیس عنوان کرد: توپ‌های پرسپولیس در این بازی خیلی به تیرک خورد. بدشانسی‌های بازیکنان هم خیلی روی سخت شدن بازی تاثیرگذار بود. از طرف دیگر آمادگی ذهنی بازیکنان از هر تاکتیک و برنامه‌ای مهم‌تر است؛ ذهن بازیکنان ون‌پارس پر از انگیزه و آمادگی بود اما بازیکنان پرسپولیس با دید یک حریف ضعیف و دسته یکی به میدان آمدند که این دست کم گرفتن حریف باعث بازی ضعیف‌تر و پیروزی سخت می‌شود. مربیان خیلی باید روی این موضوع کار کنند زیرا ذهن برنده می‌تواند قهرمانی را نیز به سادگی به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: مربی هرچقدر هم که توانمند باشد، اگر بازیکن را به خوبی آماده نکند، نمی‌تواند به جایی برسد. یحیی گل‌محمدی باید برای تمام بازی‌هایش ذهن بازیکنان را در حد یک دربی آماده کند تا فوتبالیست‌های تیم همیشه با ذهن برنده و برای قهرمانی وارد میدان شوند.

مربی تیم نوجوانان پرسپولیس با اشاره به جدایی یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی از پرسپولیس اضافه کرد: رفتن او هم بد بود هم خوب؛ از یک طرف ما یک مهاجم بسیار خوب را از دست دادیم و از طرف دیگر این مسئله باعث شد که جوان‌ها به میدان بیایند. ما با استفاده از جوانان توانستیم روبه‌روی گل‌گهر و نساجی بازی بسیار خوب و روانی داشته باشیم و این ماجرا برای ما درسی شد که جوانان و فوتبالیست‌های آکادمی را فراموش نکنیم و کوچک نشماریم. در حال حاضر در آکادمی روحیه بسیار خوبی بین بازیکنان ایجاد شده که پیش روی خودشان بازی در تیم بزرگسالان را می‌بینند و خیلی روی پیشرفت تیم‌ها موثر بوده است. انگیزه جوانان در پرسپولیس و ورود آنها به تیم از قهرمانی بالاتر بود.

خان‌محمدی قهرمانی را برای پرسپولیس نزدیک دانست و گفت: ۱۵ بازی دیگر داریم؛ پنح بازی اول باید استارت قهرمانی باشد، پنح بازی برای تثبیت جایگاه قهرمانی و پنج بازی آخر برای ما بسیار حیاتی خواهد بود. روی کاغذ ما قهرمان لیگ هستیم اما خیلی مسائل دیگر نیز تاثیرگذار است و هیچگاه نباید انگیزه و تلاشمان را کم کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها