سرخ‌ها منتظر حرکت بعدی مهاجم هلندی:

دلیل تاخیر باشگاه پرسپولیس برای شکایت از لوکادیا مشخص شد

باشگاه پرسپولیس تصمیم قطعی برای شکایت از لوکادیا دارد اما به نظر می‌رسد منتظر است تا اقدام بعدی لوکادیا را برای انتخاب تیم آینده‌اش نیز زیر نظر بگیرد.

دلیل تاخیر باشگاه پرسپولیس برای شکایت از لوکادیا مشخص شد
کد خبر: 590567
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۰۹:۳۸:۴۹

باشگاه پرسپولیس همچنان برای شکایت رسمی از جدایی قریب الوقوع مهاجم هلندی خود تعلل می کند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر رسید که یورگن لوکادیا در حساس‌ترین بازی‌های این تیم تصمیم به ترک ایران گرفت.

مهاجم هلندی پرسپولیس یک روز مانده به برگزاری دربی ۹۹ پایتخت مقابل استقلال تهران ایران را ترک کرد و دلیل آن را بیماری همسرش و سپس مسائل داخلی ایران عنوان کرد.

باشگاه پرسپولیس نیز جدایی لوکادیا را غیر حرفه‌ای و امری نامتعارف با توجه به وضع عمومی کشور دانست و رفتن او را هیچ ربطی به فسخ قرارداد به دلایل سیاسی یا بلایای طبیعی ندانست.

همین امر باعث شد تا رضا درویش مدیرعامل باشگاه با اعضای هیات مدیره و بخش حقوقی و بین الملل جلساتی را برگزار کند تا لوکادیا را ملزم به اطاعت از قراردادش کنند.

باشگاه پرسپولیس نیز نامه‌ای رسمی به لوکادیا ارائه می‌کند و جدایی او را غیر قانونی می‌داند اما لوکادیا با مشاورت وکلای خود همچنان از بازگشت به ایران سر می‌زند.

در حالی که باشگاه پرسپولیس به خوبی می‌داند بازگشت لوکادیا امری محال در ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر است تاکنون اقدام حقوقی برای شکایت از او را در فیفا ثبت نکرده است. درویش نیز بارها روی این موضوع تاکید داشته اما خروجی باشگاه نشان می‌دهد پرونده او مسکوت باقی مانده است.

باشگاه پرسپولیس تصمیم قطعی برای شکایت از لوکادیا دارد اما به نظر می‌رسد منتظر است تا اقدام بعدی لوکادیا را برای انتخاب تیم آینده‌اش نیز زیر نظر بگیرد. این در حالی است که جدایی لوکادیا هیچ ارتباطی با انتخاب تیم آینده اش ندارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها