کد خبر: 590280
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۳:۲۰:۱۱
| |

اعتمادآنلاین گزارش می‌دهد

اختصاصی/ یک برزیلی و یک آفریقایی در لیست خرید پرسپولیس

طبق شنیده‌های خبرنگار اعتمادآنلاین از باشگاه پرسپولیس گل‌محمدی نام یک مهاجم آفریقایی و یک مهاجم برزیلی را به مدیرعامل باشگاه داده تا یکی از این دو به جای لوکادیا جذب شوند.

اختصاصی/ یک برزیلی و یک آفریقایی در لیست خرید پرسپولیس
کد خبر: 590280
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۳:۲۰:۱۱

باشگاه پرسپولیس که در ابتدای فصل یورگن لوکادیا را با قراردادی یک میلیون یورویی به خدمت گرفت، هیچ وقت تصور نمی‌کرد اگر به تعهدات مالی خوت در قبال این بازیکن عمل کند او باز هم در میانه فصل از ایران برود اما لوکادیا دو روز پیش از داربی به بهانه مرخصی ۴۸ ساعته از ایران رفت و بعد رسما قراردادش را فسخ کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین پرسپولیس در حالی از هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف رقبای خود رفته که عملا مهاجمی در ترکیب خود نداشت. لوکادیا که از ایران رفته بود و از طرف دیگر دیاباته‌ هم با مصدومیت روبرو بود و به‌ همین خاطر گل‌محمدی سعی کرد در نبود مهاجمانش، بازیکنان دیگری را در خط حمله بازی بدهد.

در داربی گولسیانی برای پرسپولیس دو گل زد تا پرسپولیس برابر استقلال بازنده نباشد و در ادامه پس از تساوی بدون گل برابر پیکان، یک هافبک و یک وینگر برابر گل‌گهر برای پرسپولیس گلزنی کردند.

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر قرارداد عسیی آل‌کثیر را به امضا رساند تا این مهاجم که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بتواند در ترکیب پرسپولیس به میدان برود و از طرف دیگر به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است. گل‌محمدی گزینه‌هایی را پیشنهاد داده تا در صورت توافق پرسپولیس بتواند یکی از آنها را جذب کند. یکی از این گزینه‌ها برزیلی و دیگری اهل یکی از کشورهای آفریقایی است. البته درباره این موضوع رضا درویش هنوز به طور رسمی مذاکرات را آغاز نکرده اما گل‌محمدی اصرار دارد که هرچه زودتر مهاجم خارجی جذب شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها