کد خبر: 590803
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۵:۱۰:۴۵
| |

هیچ تیمی ستاره بلژیکی را نمی‌خواهد!

امیدواری رئال مادرید به خروج هازارد در تابستان 2023

رئال مادرید امیدوار است تا ماه آینده بتواند مقدمات خروج ادن هازارد از این باشگاه را فراهم کند

امیدواری رئال مادرید به خروج هازارد در تابستان 2023
کد خبر: 590803
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۵:۱۰:۴۵

دوران ادن هازارد، گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید مطابق انتظار درخشان نبوده و حدود چهار سالی می‌شود که او تاثیرگذاری خاصی در ترکیب لوس‌بلانکوس نداشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ماریو کورتگانا، نویسنده جدید وب‌سایت اتلتیک، قرار است به زودی تکلیف آینده ادن هازارد 32 ساله مشخص شود. کارلو آنچلوتی و مدیران رئال مادرید کاسه صبرشان در قبال هازارد لب‌ریز شده و این وینگر بلژیکی مثل گذشته در بازار قرار می‌گیرد. رئال مادرید از جدایی هازارد در نقل‌وانتقالات زمستانی 2023 استقبال می‌کند چرا که او سالانه 15 میلیون یورو خالص دریافتی دارد و با 296 دقیقه بازی در کل فصل، بیستمین بازیکن این تیم از حیث تعداد دقایق بازی بوده است. اگرچه فلورنتینو پرز می‌داند که در این مقطع، فروش یا حتی قرض دادن این وینگر ناآماده غیرممکن است. 

هازارد که تا تابستان 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد، نمی‌خواهد بنا به دلایل خانوادگی این تیم را در میانه فصل ترک کند. جدایی هازارد از رئال مادرید در تابستان 2023 کاملا محتمل است و در همین راستا در ماه فوریه جلسه‌ای میان نمایندگان این وینگر پیشین تیم ملی بلژیک و باشگاه رئال مادرید برگزار خواهد شد. با وجود گمانه‌زنی‌ها، هازارد از هیچ باشگاهی پیشنهادی ندارد. چلسی، نیوکاسل و هیچ تیم دیگری به شکل جدی به این بازیکن رئال مادرید مرتبط نشده‌اند. واسطه‌ها در تلاش هستند پلی در راستای خروج هازارد از رئال مادرید بسازند اما از سوی خود بازیکن و مدیربرنامه‌هایش هیچ خبری نیست. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها