کد خبر: 589037
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۱۴:۲۶:۲۰
| |

حمله روزنامه همشهری به علی دایی؛ یادتان باشد که با پول مردم ایران درس خواندید!

روزنامه همشهری نوشت: آقای دایی! شما حتما باهوش هستید، حتما استعداد دارید، اما حتما باید یادتان باشد که کجا تحصیل‌ کرده‌اید. شما در معتبرترین دانشگاه این مملکت با بودجه عمومی درس خواندید؛ با پول همین مردم کشوری که امروز مثل آب خوردن منکر تأثیرشان در پیشرفت و رشدتان هستید.

حمله روزنامه همشهری به علی دایی؛ یادتان باشد که با پول مردم ایران درس خواندید!
کد خبر: 589037
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۱۴:۲۶:۲۰

روزنامه همشهری با حمله به علی دایی خطاب به او گفت: یادتان باشد کجا تحصیل کرده‌اید. شما با بودجه عمومی درس خواندید!

به گزارش همشهری، آقای دایی! شما درست می‌گویید؛ شاید این آب و خاک، هیچ سند و مدرکی نداشته باشد برای اینکه اثبات کند شما را در دل خود رشد و پرورش داده است، اما با حافظه مردم این کشور چه می‌کنید؟ آقای دایی! شما حتما باهوش هستید، حتما استعداد دارید، اما حتما باید یادتان باشد که کجا تحصیل‌ کرده‌اید. شما در معتبرترین دانشگاه این مملکت با بودجه عمومی درس خواندید؛ با پول همین مردم کشوری که امروز مثل آب خوردن منکر تأثیرشان در پیشرفت و رشدتان هستید. چطور با وجدان‌تان کنار آمدید تا به این مردم پشت کنید و با فراخوان‌هایی همراه شوید که امنیت همین مردم را نشانه گرفته است؟ چطور به فراخوان اعتصاب کسانی لبیک گفتید که خواستار افزایش تحریم علیه مردم ایران هستند؟ امیدوارم پاسخی به این سؤال‌ها، حداقل برای خودتان داشته‌ باشید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مژگان ارسالی در
    شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱

    علی دایی خودش در زمین فوتبال دویدو تلاش کرد و برای این مردم افتخار افرید و حالا هم کنار مردم است تو با پول حکومت به اینجا رسیدی که ناحق کنارشان ایستادی.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها