کد خبر: 588919
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۱۷:۵۳:۱۴
| |

ایرنا: همسر دایی متعهد شده بود قبل از خروج از کشور نهادهای ذیربط را مطلع کند

ایرنا در خبری نوشت «در پی اقدامات اخیر خانواده علی دایی «صاحب یک گالری بزرگ طلا و جواهر» در همراهی با گروه‌های ضد انقلاب و اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب، همسر علی دایی متعهد شده بود قبل از قصد خروج از کشور نهادهای ذیربط را از تصمیم خود مطلع کند».

ایرنا: همسر دایی متعهد شده بود قبل از خروج از کشور نهادهای ذیربط را مطلع کند
کد خبر: 588919
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۱۷:۵۳:۱۴

خبرگزاری ایرنا در خبری درباره ممانعت از خروج همسر و دختر علی دایی از کشور توضیحاتی ارائه کرد.

بنا بر این خبر «در پی ممانعت نسبت به خروج همسر و دختر علی دایی از کشور، پیگیری‌ها حاکی از آن است در پی اقدامات اخیر خانواده علی دایی «صاحب یک گالری بزرگ طلا و جواهر» در همراهی با گروه‌های ضد انقلاب و اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب، همسر علی دایی متعهد شده بود قبل از قصد خروج از کشور نهادهای ذیربط را از تصمیم خود مطلع کند. بر همین اساس، پس از اطلاع نهادهای مربوطه از پرواز حامل همسر علی دایی، با هماهنگی صورت گرفته پرواز یادشده در فرودگاه کیش فرود آمده و همسر و دختر علی دایی از هواپیما خارج شده‌اند.»

پیش از این خبرگزاری تسنیم در خبری به نقل از یک منبع آگاه نوشته بود که همسر دایی «با یک اقدام غیرقانونی ممنوع الخروجی خود را رفع کرده و به همین دلیل وارد پرواز امروز تهران به دوبی شده بود. امّا با اطلاع متولیان امر، قبل از خروج وی از کشور، با حکم قضایی و مصوبه شورای امنیت کشور از سفر او به دوبی ممانعت شده است.»

علی دایی درباره این موضوع گفته «همسر و دخترم امروز از فرودگاه امام خمینی کاملا قانونی سوار هواپیما شدند تا به دوبی بروند اما هواپیمای شرکت ماهان را از دوبی برگرداندند و در کیش به زمین نشاندند و دختر و همسر من را از پرواز پیاده کرده‌اند اما بازداشت نشدند. اگر ممنوع‌الخروج بودند که باید سیستم پلیس گذرنامه نشان می‌داد.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها