کد خبر: 588428
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۵:۲۷:۱۴
| |

آزادی 20 زندانی جرائم غیر عمد توسط ملی‌پوشان فوتبال

مدیر نمایندگی ستاد دیه در لرستان از آزادی 20 زندانی جرائم غیرعمد استان لرستان به همت بازیکنان تیم ملی فوتبال خبر داد.

آزادی 20 زندانی جرائم غیر عمد توسط ملی‌پوشان فوتبال
کد خبر: 588428
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۵:۲۷:۱۴

توکل شاکرمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان لرستان از آزادی 20 زندانی جرائم غیرعمد استان لرستان به همت بازیکنان تیم ملی فوتبال خبر داد.

به گزارش فارس، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان لرستان در این زمینه گفت: در آستانه شب یلدا و با همت و کمک مالی بازیکنان تیم ملی کشور ٢٠ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان لرستان آزاد شدند.

وی همچنین در تکمیل این اقدام ملی پوشان اضافه کرد: بدهی این افراد قریب ٧ میلیارد و ٨٠٠ میلون تومان بوده که همگی این زندانیان بدهکار مالی در جرائم غیر عمد و محبوس در زندان‌های استان لرستان بودند که با پیگیری مددکاران عزیز و استفاده از ظرفیت‌های فرایند آزادسازی زندانیان غیر عمد حدود ۴ و نیم میلیارد تومان از این مبلغ از طریق رایزنی با شکات، گذشت و مصالحه اخذ شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان افزود: این کمک‌ها توسط فوتبالیست‌های تیم ملی کشورمان و پیگیری آقایان وحید امیری و علیرضا بیرانوند از فوتبالیست‌های هم استانی و محبوب تیم ملی جمع آوری شده است.

وی با اشاره به نیت ملی‌پوشان پیش از بازی‌های جام جهانی برای اقدام به این کار خیر گفت: فوتبالیست‌های تیم ملی قبل از بازی‌های جام جهانی قطر نیت کرده بودند که پس از برگشت از این بازی‌ها در امورات خیر از جمله آزادی زندانیان شرکت نمایند و بخشی از پاداش هایشان در بازی های جام جهانی را به آزادی زندانیان استان لرستان اختصاص دادند.

شاکرمی در پایان گفت: ٢٠ نفر زندانیان آزاد شده شامل دو نفر زن و ١٨ نفر مرد بودند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها