انتقاد شدید‌ یک روزنامه از کی‌روش؛ برکنارش کنید تا بفهمد او رئیس فدراسیون فوتبال نیست

روزنامه اطلاعات نوشت: اینکه کی روش امروز کنار گذاشته شود ممکن است اقدامی احساسی به نظر برسد ولی فدراسیون فوتبال حداقل برای دو بازی بعدی، یکی از مربیان کار بلد داخلی را به کادر فنی اضافه کند تا از تکرار اشتباهات عجیب در ترکیب تیم جلوگیری کند.

انتقاد شدید‌ یک روزنامه از کی‌روش؛ برکنارش کنید تا بفهمد او رئیس فدراسیون فوتبال نیست
کد خبر: 583800
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۶:۵۰:۴۵

روزنامه اطلاعات در یادداشتی از عملکرد کارلوس کی‌روش به شدت انتقاد کرد و خواستار برکناری او در میانه مسابقات جام جهانی قطر شد!

به گزارش اطلاعات، جای هیچ دفاعی از عملکرد تیم فنی باقی نمی‌ماند. کی‌روش بعد از مسابقه به جای عذرخواهی و شرح فنی دلایل انتخاب چنین ترکیبی، شروع به فرافکنی و ایرادگرفتن از زمین و زمان کرد بدون اینکه ذره‌ای خود و تفکرات اشتباهش را مقصر بداند. چطور یک مربی می‌تواند بدون نگرانی از برخورد مدیران بالادستی چنین راحت پا روی حقایق بگذارد و به جای عذرخواهی و قبول اشتباهات از زمین و زمان طلبکار باشد؟

نویسنده در ادامه مطلب یادآور شده است: شاید خیلی‌ها بگویند اکنون جای این صحبت‌ها نیست و بگذاریم جام جهانی تمام شود، ولی دقیقاً باید هم اکنون تکلیف این مربی معلوم شود تا در دو بازی بعدی هم با تفکرات عجیب خود بیشتر از این تیم اول آسیا را دچار بحران نکند. اینکه کی روش امروز کنار گذاشته شود ممکن است اقدامی احساسی و غیر منطقی به نظر برسد و حواشی تیم را از اینکه هست بیشتر کند(هر چند اگر حساب شده انجام شود ممکن است شوک مثبت به تیم بدهد) ولی فدراسیون فوتبال حداقل برای دو بازی بعدی، یکی از مربیان کار بلد داخلی را به کادر فنی اضافه کند تا هم از تکرار اشتباهات عجیب در ترکیب تیم جلوگیری کند و هم اینکه ارتباط مستقیم با بازیکنان برقرار و آنها را از شوک بازی قبل خارج کند .

اطلاعات سپس تاکید کرده است: کی‌روش نباید فراموش کند که در استخدام فدراسیون فوتبال است و رئیس فدراسیون شخص دیگری است نه او.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها