حمایت از انگلیس یک رستوران را در تهران تعطیل کرد

یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به درج مطالب ضد ملی کرده بود، با دستور قضایی پلمب شد.

حمایت از انگلیس یک رستوران را در تهران تعطیل کرد
کد خبر: 583689
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۲:۰۳:۴۲

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با درج مطالب ضد ملی، از تیم فوتبال انگلیس حمایت و آرزوی ناکامی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرده بود، بلافاصله شب گذشته و پس از بررسی جوانب ماجرا و صحت‌سنجی اقدامات انجام شده منتسب به آن در فضای مجازی، با دستور قضایی پلمب شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در اولین بازی خودش در جام جهانی 2022 قطر با نتیجه سنگین 6 بر 2 برابر انگلیس شکست خورد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • حسان ارسالی در
    سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱

    مگر شما مسلمان نیستید مگر هر کس تو عقایدی که دارد ازاد نیست کارهای که شما میکنید دشمنان اسلام در صدر اسلام نکردندکاری کردید که من از مسلمان بودنم خجالت میکشم کدام قانون و کدام دین به شما اجازه میدهد مغازه ای را به اتهام طرفداری از تیمی پلمب یا ببندند

  • حسان ارسالی در
    سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱

    هر کاری بکنید مردم فراموش نمیکنند که مترو پل ابادان و اختلاس فولاد و بابک زنجانی و ووووو چگونه ماست مالی شد و چپاول شما فراموش نشدنیست

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها