کد خبر: 583662
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۲:۳۵:۱۷
| |

وقتی روزنامه دولت از فیکس بودن علی کریمی در بازی ایران و انگلیس متعجب می‌شود!

روزنامه ایران نوشت: در کمال تعجب، کریمی فیکس بود. این در حالی است که در بازی قبلی جایی در ترکیب نداشت و در واقع کی‌روش با این ترکیب، همه را شگفت‌زده کرد.

وقتی روزنامه دولت از فیکس بودن علی کریمی در بازی ایران و انگلیس متعجب می‌شود!
کد خبر: 583662
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۲:۳۵:۱۷

روزنامه دولت در گزارشی با اشاره به ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در برابر انگلیس در بازی دیروز از فیکس بودن علی کریمی در این مسابقه اظهار تعجب کرد! این در حالی است که پیش از این برخی حضور علی کریمی در ترکیب تیم ملی را راهکاری برای توجیه تشویق احتمالی «علی کریمی جادوگر» از سوی هواداران در ورزشگاه قطر تحلیل کرده بودند.

به گزارش ایران، کارلوس کی‌روش در این بازی تیم ملی را با ترکیب متفاوتی به میدان فرستاد که کمتر کسی انتظار آن را داشت. به این ترتیب که علیرضا بیرانوند درون دروازه قرار گرفت و مرتضی پورعلی گنجی، سید مجید حسینی و روزبه چشمی به عنوان 3 دفاع خطی به میدان رفتند که صادق محرمی و میلاد محمدی هم جلوتر در سمت راست و چپ آنها بودند. احسان حاج صفی و احمد نوراللهی 2 بازیکن ما در پست ‌هافبک دفاعی بودند و علی کریمی هم جلوتر از آنها بازی می‌کرد. ضمن اینکه علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی هم در خط حمله بودند. این بازیکنان در شرایطی در ترکیب اصلی قرار گرفتند که به نظر می‌رسید شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافعان اصلی ما را تشکیل دهند و یکی از ‌هافبک‌ها هم سعید عزت اللهی باشد اما در کمال تعجب، کریمی فیکس بود و چشمی هم در قلب دفاع بازی کرد. این در حالی است که این بازیکنان و همچنین محمدی در بازی قبلی جایی در ترکیب نداشتند و در واقع کی‌روش با این ترکیب، همه را شگفت‌زده کرد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها