کد خبر: 583407
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۲:۰۰:۰۰
| |

«خدای رنگین‌کمان» هواداران را با تیم ملی فوتبال آشتی می‌دهد؟

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی انگلیس نهایت تلاشش را کرد تا دل هواداران و فوتبال‌دوستان دلخور از ملی‌پوشان را به دست بیاورد.

«خدای رنگین‌کمان» هواداران را با تیم ملی فوتبال آشتی می‌دهد؟
کد خبر: 583407
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۲:۰۰:۰۰

تیم ملی فوتبال ایران در دومین روز از رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر در اولین بازی از گروه B رقابت‌ها در حالی به مصاف تیم ملی انگلیس می‌رود که بر خلاف همیشه شور و شعف همیشگی حضور ملی‌پوشان در جام جهانی بین فوتبال‌دوستان ایرانی وجود ندارد.

به گزارش اعتمادآنلاین، بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال به خاطر آنچه بی‌اعتنایی ملی‌پوشان به اوضاع فعلی کشور و ناآرامی‌ها عنوان شده اعلام کردند بازی‌‌های جام جهانی به خصوص تیم ملی ایران را تحریم خواهند کرد.

هر چند شروع صحبت‌های احسان حاج‌صفی در نشست خبری پیش از بازی با بیان جمله «به نام خدای رنگین‌کمان» کمی بر زخم‌های دل منتقدان مرهم گذاشت، اما هنوز دل فوتبالی‌ها با ملی‌پوشان و ستاره‌های فوتبال صاف نشده است.

انگار هواداران منتظرند فردا کوچک‌ترین نشانه‌ای از همدردی بازیکنان تیم ملی ببینند شاید آن‌وقت دوباره به فوتبال و ستاره‌های آن روی خوش نشان دهند.

هر چه هست اشاره به «خدای رنگین‌کمان» حاج‌صفی آن‌قدر که باید و شاید تاثیرگذار نبود تا هواداران را مجاب کند دوباره با مهیج‌ترین و پرطرفدارترین رویداد فوتبالی دنیا آشتی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها