کد خبر: 583401
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۱:۱۳:۳۶
| |

حاج صفی، هافبک دفاعی یا دفاع چپ؟

بازی حساس ایران و انگلیس در دومین روز از قابت های جام جهانی فوتبال با علامت سوال هایی در ذهن فوتبال دوستان درباره برخی پست ها در ترکیب تیم ملی کشورمان همراه است.

حاج صفی، هافبک دفاعی یا دفاع چپ؟
کد خبر: 583401
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۱:۱۳:۳۶

فردا استارت کار ملی پوشان فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 در قطر مقابل انگلیس خواهد بود. بازی سخت و حساسی که با توجه به اینکه اولین بازی گروه است حساسیت ویژه ای دارد. قطعا با وجود کی روش و شناخت چندین ساله ای که از ملی پوشانش دارد خیال هواداران تا حد زیادی از ترکیب تیم راحت است اما دو علامت سوال در ترکیب تیم ملی وجود دارد.

به گزارش ورزش سه، احسان حاج صفی بازیکن چند پسته تیم ملی که امروز نیز به عنوان کاپیتان تیم در کنار کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی حضور یافته بود به احتمال زیاد در دیدار مقابل شاگردان ساوت گیت در میانه میدان و به عنوان زوج سعید عزت اللهی مقابل حریف حاضر خواهد شد.

در حالی که از دو پست مدافع چپ یا هافبک دفاعی به عنوان گزینه های احتمالی کی روش برای به میدان فرستادن حاج صفی یاد شده، اما به احتمال زیاد بازیکن باتجریه تیم ملی کشورمان در خط میانی و در کنار سعید عزت اللهی قرار خواهد گرفت چرا که کی روش به دنبال قدرت در میانه میدان در این بازی خواهد بود.

در صورتی که حاج صفی به عنوان هافبک دفاعی به میدان برود، باید منتظر حضور میلاد محمدی در پست مدافع چپ در این دیدار بود.

محمدی که در این فصل در لیگ یونان و تیم آ ا ک حضور دارد، تجربه حضور در جام جهانی قبلی را نیز در کارنامه دارد و مسلما روز سختی در جدال با انگلیس پیش روی این بازیکن خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها