کد خبر: 583387
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۹:۳۶:۲۴
| |

ساوتگیت:

از کیفیت تیم ایران خبر داریم / فردا سخت ترین تلاشمان را خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال انگلیس گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنانی در لیگ انگلیس دارند و بازیکنان خوبی دارند که زیر نظر کی روش هستند با این حال فردا سخت ترین تلاشمان را خواهیم کرد.

از کیفیت تیم ایران خبر داریم / فردا سخت ترین تلاشمان را خواهیم کرد
کد خبر: 583387
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۹:۳۶:۲۴

اولین بازی از گروه B رقابت های جام جهانی 2022 فردا از ساعت 16:30 بین تیم های ملی ایران و انگلیس برگزار خواهد شد. سرمربی انگلیس در نشست خبری پیش از این بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فارس، گرت ساوتگیت در نشست خبری پیش از مسابقه با تیم ملی کشورمان در نشست خبری در مورد بستن بازوبند کاپیتانی در حمایت از همجنسگرایان اظهار داشت:

*چیزی نیست که به صحبت‌های هری‌کین اضافه کنم. یکسری صحبت‌ها شده و برخی تیم‌ها درباره این ارتباط صحبت کرده‌اند. موضع ما هم مشخص است و امیدوارم این موضوع حل شود. 

*متوجه هستم که تیم شما نسبت به برخی سؤالات مطرح شده ناراحت است. شرایط سختی دارید از من هم سؤالات سیاسی زیادی درباره موضوعات مختلف می‌شود. هر دو در وضعیت مشابه هستیم و درک می‌کنیم که در چه موقعیتی قرار داریم. مسئولیت من این است که در هر شرایطی پاسخگو باشم.

*در بازی فردا احترام زیادی برای تیم ملی ایران قائل هستیم. از کیفیت این تیم خبر داریم. چند بازیکن خوب در تیم‌های انگلیسی دارند. این نفرات تحت مربیگری کی‌روش هستند که در جام جهانی قبلی هم عملکرد خوبی داشتند و تیم‌های گروه را اذیت کردند. فردا می‌خواهیم سخت‌ترین تلاش خود را بکنیم.

نکته قابل توجه در این نشست خبری این بود که خبرنگاران حاضر در این نشست خبری رو به سرمربی انگلیس گفتند برخی از خبرنگاران انگلیسی از کی‌روش سؤالات غیر فنی و سیاسی می‌پرسند و ما هم می‌توانستیم از شما در مورد حضورتان در افغانستان بپرسیم اما این کار را نمی‌کنیم و سؤال فنی می‌پرسیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها