کد خبر: 579632
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۱۱:۲۴:۲۶
| |

امید ایرانی‌ها به کی‌روش است

یک نشریه اسپانیایی نوشت: امید ایرانی ها به دستان استراتژیست قهار فوتبال جهان است تا با تکیه بر نسل طلایی ایران، این تیم را برای اولین بار به مرحله بعد جام جهانی برساند.

امید ایرانی‌ها به کی‌روش است
کد خبر: 579632
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۱۱:۲۴:۲۶

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی 2022 با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت می کند.

به گزارش فارس، در آستانه این تورنمنت بزرگ بازگشت کارلوس کی روش به روی نیمکت ایران و امیدآفرینی برای صعود از مرحله گروهی باعث شده تا رسانه های خارجی به معرفی کی روش بپردازند.

نشریه «everardoherrera» اسپانیا در گزارشی به تمجید از سرمربی ایران پرداخت و تحلیل خود را از حضور ایران در جام جهانی این طور نوشت: کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی برای چهارمین دوره متوالی خود به جام جهانی راه یافته است.

کارلوس کی روش، مربی پرتغالی، چند ماه پیش خود را به عنوان "یکی از بهترین مربیان جهان" معرفی کرد وقتی که به فینال جام ملت های آفریقا با مصر رسید ولی در ضربات پنالتی مغلوب سنگال شد. حالا او در آستانه برگزاری چهارمین جام جهانی متوالی با تیم ملی ایران است.

این استراتژیست قهار فوتبال جهان مدتی دور از جام جهانی بود تا اینکه فدراسیون ایران با آمدن مهدی تاج رئیس جدیدش تصمیم گرفت دراگان اسکوچیچ کروات را برکنار کند و کارلوس کی روش را جانشین او کند.

کی‌روش در شبکه‌ اجتماعی خود از مهدی تاج به خاطر اعتمادش به فرماندهی تیم ملی ایران در زمانی که 75 روز تا شروع جام جهانی باقی مانده بود تشکر کرد.

کی روش در طول دوران حرفه ای خود کارگردانی تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و تیم ملی ایران در جام جهانی 2010 برزیل و روسیه 2018 را بر عهده داشته است.

امید ایرانی ها به دستان استراتژیست قهار فوتبال جهان است تا با تکیه بر نسل طلایی ایران، این تیم را برای اولین بار به مرحله بعد جام جهانی برساند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها