مهاجم ایران جام جهانی را از دست داد

اللهیار صیادمنش، بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه هال سیتی انگلیس به دلیل مصدومیت جام جهانی قطر را از دست داد.

مهاجم ایران جام جهانی را از دست داد
کد خبر: 579408
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۰۸:۰۸:۰۷

اللهیار صیادمنش، قرار بود ستاره قوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر باشد اما شرایط آنگونه که او دوست داشت پیش نرفت و مصدومیت باعث شد تا این جام جهانی را از دست بدهد.

به گزارش خبرورزشی، صیادمنش گفت‌وگویی انجام داده است و در آن صحبت‌های جالبی نیز مطرح کرده است. در ادامه مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های او را می‌خوانید:

*چند روز پیش پروفسور مرحله آخر بازبینی پایم را دید و گفتند که یک ماه دیگر می‌توانم وارد زمین چمن بشوم و تمریناتم را شروع کنم.

*بله شاید می‌توانستم به شکل ریسکی خودم را مهیای بازی‌های جام جهانی کنم اما صلاح نبود که این گونه خودم را آماده کنم و با وجود اینکه خیلی برایم سخت بود که جام جهانی را از دست دهم اما به هر حال قسمت خودم را پذیرفتم.

*هر بازیکنی دوست دارد در خدمت تیم ملی کشورش باشد و در بزرگترین ویترین فوتبالی دنیا یعنی جام جهانی حضور داشته باشد اما این مسأله همان طور که گفتم برای من ریسک محسوب می‌شود.

*من بازیکنی ۲۱ ساله هستم و فکر کردم که ان‌شاءا... برای بازی‌های بعدی تیم ملی که حضور در جام ملت‌های آسیا است اگر سرمربی تیم ملی صلاح دانست در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

*تیم ملی کشورمان در گروهی قرار گرفته که گروه آسانی نیست و تیم‌های خوبی در آن قرار گرفته‌اند اما در تیم ملی کشورمان هم بازیکنان خیلی خوب به همراه مربی بزرگی مانند کی‌روش حضور دارند که توانایی‌های زیادی دارند.

*به موفقیت تیم ملی کشورم که با هدایت کی‌روش که مربی بزرگی است و چندین جام جهانی را دیده خیلی امیدوارم و ان‌شاءا... از گروهش در جام جهانی صعود می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها