کد خبر: 578385
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۰۷:۵۱:۵۲
| |

لواندوفسکی: کسب جایزه گرد مولر افتخار بزرگی است

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا برنده جایزه گرد مولر سال 2022 شد.

لواندوفسکی: کسب جایزه گرد مولر افتخار بزرگی است
کد خبر: 578385
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۰۷:۵۱:۵۲

جایزه گرد مولر عنوانی است که فیفا اخیرا آن را ابداع کرده و به بهترین مهاجم در جهان اهدا می‌کند.

به گزارش ایسنا، در سال ۲۰۲۲ جایزه گرد مولر به روبرت لواندوفسکی رسید و این مهاجم لهستانی به خاطر درخشش در بایرن مونیخ و ثبت رکوردهای زیاد توانست به عنوان بهترین مهاجم جهان در سال جاری انتخاب شود.

لواندوفسکی بعد از کسب این جایزه گفت: گرد مولر منبع الهام بزرگی برای من بود. برایم افتخار بزرگی است که این جایزه را به دست آوردم. پشت سرگذاشتن رکوردهای گرد مولر چالش‌های بزرگی برای من بود که خوشبختانه با تلاش زیاد توانستم به آنها برسم. در اینجا باید از هم تیمی‌های سابق خود در بایرن مونیخ تشکر کنم که باعث شدند تا من این جایزه را به دست آورم.

او ادامه داد: باید از هم تیمی‌های کنونی خود در بارسلونا هم تشکر کنم. اکنون باید با آنها تلاش کنم تا روزهای بهتری را رقم زنم.

لواندوفسکی در سال ۲۰۲۲ توانست با پیراهن بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال لهستان ۵۷ گل به ثمر رساند. این مهاجم لهستانی بعد از ۸ سال حضور در بایرن مونیخ تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا پیراهن بارسلونا را برتن کند.

او در آبی اناری ها هم نمایش بسیار خوبی داشته است و در رقابت های لالیگا در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم در ۴ بازی موفق به زدن ۵ گل شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها