کد خبر: 569985
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۱۰:۱۲:۴۳
| |

لواندوفسکی: گل‌هایم را به پدرم تقدیم می‌کنم

مهاجم لهستانی تیم فوتبال بارسلونا گل‌هایی که در بازی شب گذشته مقابل رئال سوسیه‌داد به ثمر رساند را به روح پدرش تقدیم کرد.

لواندوفسکی: گل‌هایم را به پدرم تقدیم می‌کنم
کد خبر: 569985
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۱۰:۱۲:۴۳

روبرت لواندوفسکی که اخیراً پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام در این تابستان به حضور هشت ساله‌اش در بایرن مونیخ پایان داد و با امضای قراردادی سه ساله به بارسلونا پیوست، بامداد امروز (یکشنبه - به وقت تهران) در برتری 4 بر یک بارسلونا در خانه رئال سوسیه‌داد در هفته دوم لالیگای اسپانیا سرانجام پایش در بازی‌های رسمی هم به گلزنی باز شد و دو گل تیمش مقابل سوسیه‌داد را به ثمر رساند.

به گزارش تسنیم، لواندوفسکی 33 ساله که در شب تولدش پایش به گلزنی باز شد، پس از این بازی گفت: به این پیروزی و گل‌هایی که زدم، افتخار می‌کنم. گل‌هایی که در این بازی زدم را به پدرم (در سال 2005 فوت کرده است) تقدیم می‌کنم. هدیه تولدی بهتر از این وجود ندارد. احساس خیلی خوبی دارم و احساس غرور می‌کنم. در نیمه دوم هجومی‌تر بودیم، سریعتر بازی کردیم و فضاهای بیشتری برای خودمان خلق کردیم.

وی در پایان با اشاره به باز شدن پایش به گلزنی اظهار داشت: گاهی اوقات چند هفته‌ای طول می‌کشد تا به آن چیزی که می‌خواهید برسید و از کارتان جواب بگیرید. ما فصل طولانی در پیش داریم، بنابراین باید آرامش‌مان را حفظ کنیم و روی کارمان تمرکز کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها