کد خبر: 503624
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از شایعات فوتبالی اروپا گزارش می‌دهد:

چوب حراج مسی به بازیکنان بارسلونا/ زیدان جانشین دیدیه دشان می‌شود؟

باشگاه‌های اروپایی مذاکرات‌شان را با بازیکنان مورد نظر آغاز کرده‌اند و هرچه به آغاز فصل جدید فوتبال در این قاره نزدیک‌تر می‌شویم تلاش آنها بیشتر می‌شود.

چوب حراج مسی به بازیکنان بارسلونا/ زیدان جانشین دیدیه دشان می‌شود؟
کد خبر: 503624
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| باشگاه‌های اروپایی مذاکرات‌شان را با بازیکنان مورد نظر آغاز کرده‌اند و هرچه به آغاز فصل جدید فوتبال در این قاره نزدیک‌تر می‌شویم تلاش آنها بیشتر می‌شود. در این گزارش نگاهی می‌کنیم به شایعات دنیای فوتبال در یازدهمین روز از ماه جولای.

یونایتد همچنان در فکر خرید بازیکن

شیاطین سرخ باشگاه اول فصل نقل و انتقالات است. آنها که نایب‌قهرمان فصل گذشته انگلیس هستند سعی دارند با خرید بازیکنان مورد نظر اوله گونار سولسشایر فصل جدید را با قدرت آغاز کنند. طبق ادعای روزنامه سان، سران منچستر با جیووانی دی لورنزو مدافع راست ناپولی ایتالیا وارد مذاکره شده‌اند. بنا بر نوشته این روزنامه، یونایتد بابت جذب این بازیکن مبلغ 17 میلیون پوند کنار گذاشته است.

1

اقدام فوری چلسی برای جذب هالند

توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی مدیران این باشگاه انگلیسی را تحت فشار گذاشته تا در یک اقدام فوری، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند را به خدمت بگیرند. طبق ادعای بیلد، زردهای آلمانی برای صدور رضایت‌نامه هالند مبلغ 150 میلیون پوند درخواست کرده‌اند.

ارلینگ هالند

گریزمان راهی مادرید می‌شود؟

روزنامه Mail انگلیس در گزارشی مدعی شده بارسلونا در تلاش است تا وارد یک معامله با اتلتیکو مادرید شود. این روزنامه در ادامه نوشته، سران بارسلونا امیدوارند آنتوان گریزمان ستاره 30ساله و فرانسوی خود را با سائول نیگز هافبک 26ساله اتلتیکو معاوضه کنند.

 گریزمان

PSG، چلسی، یونایتد، آرسنال و رئال وارد یک جنگ شدند

روزنامه لو پاریسین مدعی شده چلسی به دنبال خرید ادواردو کاماوینگا هافبک 18ساله فرانسوی است. البته این باشگاه لندنی در این مسیر رقیبان سرسختی چون منچستریونایتد، آرسنال و رئال مادرید دارد. در این بین خود این بازیکن امیدوار است در فرانسه بماند. همین موضوع باعث شده تا پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن این بازیکن دست به کار شود.

1

ناپولی مدافع تیم مانچینی را می‌خواهد

شاگردان مانچینی این روزها در یورو 2020 خوش درخشیده‌اند و به همین خاطر باشگاه‌های معتبر اروپایی به دنبال جذب آنها هستند. در این میان باشگاه‌های ایتالیایی شانس بیشتری نسبت به سایر رقبا دارند. طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، باشگاه ناپولی در تلاش است امرسون پالمیری مدافع 26 ساله تیم ملی ایتالیا را به خدمت بگیرد.

1

تاتنهام مشکل این روزهای رئال مادرید

رئال مادرید به دنبال جذب ژول کونده مدافع فرانسوی تیم سویا است، اما در این راه یک مشکل بزرگ پیش رو دارد؛ تاتنهام انگلیس دیگر تیمی است که علاقه زیادی به این مدافع 22ساله دارد. طبق ادعای سایت اسپورت، تاتنهام برای جذب این بازیکن جوان 51 میلیون پوند کنار گذاشته و این رقم بیشتر از آن مبلغی است که رئال مادرید به این مدافع فرانسوی پیشنهاد داده است.

1

زیدان جانشین دیدیه دشان می‌شود؟

روزنامه اکیپ فرانسه در گزارشی مدعی شده زین‌الدین زیدان 49ساله در آینده‌ای نزدیک جانشین دیدیه دشان 52 ساله می‌شود. زیدان که به تازگی از هدایت رئال مادرید کناره‌گیری کرده امیدوار است روزی روی نیمکت خروس‌ها بنشیند. بعد از حذف زودهنگام فرانسه از یورو 2020، شایعه حضور زیدان در تیم ملی فرانسه قوت گرفته است.

زیدان

ژیرو راهی میلان شد

روزنامه لو پاریسین از اتمام فرایند انتقال الیویه ژیرو از چلسی به میلان خبر داده است. این مهاجم 34ساله با قراردادی 2ساله به میلان پیوسته است.

اولیویه ژیرو

بنزما مادرید را ترک نمی‌کند

کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید فصل خوبی را پشت سر گذاشت و از همین رو به تیم ملی فرانسه دعوت شد. این روزها شایعاتی مبنی بر حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید به گوش می‌رسد، بنابراین برخی به این باور رسیده‌اند که با حضور امباپه کریم بنزما از رئال جدا می‌شود. اما روزنامه مارکا در گزارشی مدعی شده کریم بنزما در مادرید می‌ماند حتی اگر این تیم اسپانیایی موفق شود کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد.

کریم بنزما

هافبک اسکاتلندی در راه سریA

باشگاه‌های ایتالیایی می‌کوشند تا دوباره شکوه گذشته خود را به دست آورند و همین باعث شده تیم‌های فوتبال این کشور به صرافت جذب ستاره‌های جوان اروپایی بیفتند. طبق اعلام سایت رکورد، باشگاه سمپدوریا در حال بررسی انتقال رایان کریستی هافبک 26ساله اسکاتلندی از سلتیک است. حالا باید منتظر ماند و دید این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

1

چوب حراج مسی به بازیکنان بارسلونا

طبق ادعای سایت Goal، بارسلونا با جدایی کارلس آلنا هافبک 23ساله‌اش موافقت کرده است. این بازیکن که به صورت قرضی در ختافه بازی می‌کند به زودی با قراردادی دائمی به ختافه می‌پیوندد. طبق ادعای Goal، مدیران بارسلونا برای نگه داشتن مسی در این باشگاه مجبور به فروش بازیکنان خودشان شده‌اند.

لیونل مسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها