انتقاد تند یورگن کلوب به ولخرجی‌های منچسترسیتی

یورگن کلوپ مربی آلمانی لیورپول، با اشاره به هزینه هنگفت منچسترسیتی در فصل نقل و انتقالات گفت: هیچ تیمی نمی‌تواند با سیتی رقابت کند.

انتقاد تند یورگن کلوب به ولخرجی‌های منچسترسیتی
کد خبر: 577954
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ۱۱:۵۱:۴۶

در دیداری حساس در لیگ برتر انگلیس، فردا(یک‌شنبه) لیورپول در خانه به دیدار منچسترسیتی می‌رود. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری خود گفت که لیورپول نمی‌تواند با قدرت مالی منچسترسیتی رقابت کند.

به گزارش ایسنا، کلوپ در پاسخ به این سوال که لیورپول چگونه می‌تواند با تیم پپ گواردیولا رقابت کند؟ گفت: هیچ کس و هیچ تیمی نمی‌تواند با سیتی رقابت کند. البته همه شما جواب این سوال را می‌دانید. شما بهترین تیم دنیا را دارید و بهترین مهاجم بازار (ارلینگ هالند) را به خدمت گرفته‌اید. مهم نیست که چقدر هزینه کرده‌اید. مهم این است که شما این کار را انجام دادید. می‌دانم که هواداران سیتی شاید از این جواب ناراحت شوند ولی این حقیقت است و حقیقت دارد. لیورپول چه می‌کند؟ ما نمی‌توانیم مثل آن‌ها رفتار کنیم. این امکان ندارد. 

سیتی مهاجم نروژی ارلینگ هالند را از بوروسیا دورتموند با قراردادی به ارزش ۵۱ میلیون پوند به خدمت گرفت. این قرارداد چند ساله، با احتساب دستمزد او، ممکن است به بیش از ۳۰۰ میلیون یورو برسد.

کلوپ گفت: سه باشگاه در فوتبال جهان وجود دارند که می‌توانند از نظر مالی آن چه را که می‌خواهند انجام دهند. منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و نیوکاسل که مالکان اماراتی، عربستانی و قطری دارند. این البته قانونی است. ولی یک بار در نظر بگیرید این جمله چه معنایی دارد. آن‌ها می‌توانند آنچه را که می‌خواهند انجام دهند.

لیورپول که فصل را خوب شروع نکرده است بعد از برتری پرگل در زمین گلاسکو رنجرز روحیه گرفته است و اکنون امیدوار است با برتری برابر سیتی در دیداری خانگی در آنفیلد احیا شود و بتواند فاصله خود را با تیم‌های بالای جدولی کم کند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها