کد خبر: 537819
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۴:۳۹:۰۶
| |

گواردیولا،سرمربی منچسترسیتی:

برای قهرمانی باید بازی‌های بیش‌تری را ببریم

سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد روند پیروزی‌های تیمش تا کسب قهرمانی در لیگ برتر ادامه داشته باشد.

برای قهرمانی باید بازی‌های بیش‌تری را ببریم
کد خبر: 537819
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۴:۳۹:۰۶

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس نوریچ و منچسترسیتی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم صدرنشین لیگ برتر با نتیجه چهار بر صفر به برتری دست یافت. رحیم استرلینگ نمایش درخشانی داشت و موفق شد سه بار در دقایق ۳۱، ۷۰ و ۹۰ برای تیمش گلزنی کند. فیل فودن نیز در دقیقه ۴۸ دیگر گلزن سفیدپوشان در این میدان بود.

به گزارش ایسنا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از این دیدار در نشست خبری خود در ابتدا درباره ریاض محرز الجزایری گفت: او بازیکن استثنایی است اما من بیش‌تر می‌خواهم. او باهوش است، او یک گلزن است. اما گاهی اوقات من بیش‌تر می‌خواهم. گاهی اوقات او در دوئل‌ها کمی ضعیف است. ما مدت زیادی است که یکدیگر را می‌شناسیم و او می‌داند که نیت‌ من مثبت است.

رحیم استرلینگ در این دیدار هت تریک کرد تا شمار گل‌های خود را زیر نظر پپ گواردیولا به عدد ۱۱۵ برساند. تنها لیونل مسی و سرخیو آگوئرو در تیم‌های گواردیولا بیش‌تر برای مربی اسپانیایی گلزنی کردند. 

سرمربی اسپانیایی در ادامه گفت:‌ در آخرین بازی او یک اقدام عالی مقابل برنتفورد انجام داد تا پنالتی را به نفع خود بگیرد. او مردی است که همیشه چیزی خلق می‌کند و من خیلی شیوه بازی او را دوست دارم.

برد مقابل نوریچ آن‌ها را با ۱۲ امتیاز از لیورپول که یک‌شنبه در زمین برنلی بازی می کند جلوتر انداخت. 

گواردیولا گفت: ما در مجموع عملکرد بسیار خوبی داشتیم. ما در بهترین لحظه فصل خود مقابل تیمی بازی کردیم که خیلی برای کسب امتیاز تحت فشار بوده است. رفتار ما امروز در حد و اندازه‌های منچسترسیتی است. تیم زنده است، این مهم‌ترین چیز است. ما رقیب خود را می‌شناسیم. لیورپول به دلیل کیفیت و عمق تیمش امتیاز زیادی از دست نمی‌دهد. این بهترین ترکیبی است که آن‌ها در دهه گذشته داشته‌اند و ما باید بازی‌های زیادی را ببریم تا بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها