کد خبر: 576415
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ۱۲:۱۲:۲۶
| |

35 کارتن لباس تیم‌ ملی روی دست فدراسیون می‌ماند؟

روزنامه شهروند نوشت: با پایان اردوی تیم ملی فوتبال در حالی کارلوس کی‌روش خواهان تغییر اسپانسر البسه شده که به تازگی 35 کارتن البسه مجید به فدراسیون فوتبال تحویل داده شده است.

35 کارتن لباس تیم‌ ملی روی دست فدراسیون می‌ماند؟
کد خبر: 576415
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ۱۲:۱۲:۲۶

روزنامه شهروند از مخالفت کارلوس کی‌روش با البسه تیم ملی برای مسابقات جام‌جهانی خبر داده و نوشته او خواستار تغییر اسپانسر شده است. این در حالی است که به تازگی 35 کارتن البسه مجید به فدراسیون فوتبال تحویل داده شده است. 

به گزارش شهروند، با پایان اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش، کارلوس کی‌روش خواهان تغییر اسپانسر البسه شده است. فدراسیون فوتبال از چند ماه قبل با تولیدی ایرانی مجید برای تامین البسه تیم‌های ملی قراردادی محکم امضا کرده بود. این قرارداد در زمان سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون بسته شده است.

یکی از نکات قابل توجه در این خصوص رسیدن محموله مجید به فدراسیون فوتبال است. تعداد زیادی البسه شرکت مجید که حدود 35 کارتن بوده، در روزهای اعتراض اعضای کادر فنی و بازیکنان به کیفیت لباس‌ها، به فدراسیون فوتبال تحویل داده شد. محصولاتی که جز تیم ملی بزرگسالان قرار است برای تیم‌های ملی دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد. جالب اینکه فدراسیون نیز این لباس‌ها را تحویل گرفته است.

حال باید دید آیا مهدی تاج و همکارانش با توجه به اینکه فسخ قرارداد با مجید فدراسیون را ملزم به پرداخت غرامت سنگین می‌کند و البته خرید لباس از شرکت‌های معتبر هزینه زیادی روی دست فدراسیون می‌گذارد، زیر بار اجرای خواسته کی‌روش می‌روند یا اینکه تیم ملی با همین البسه مجید به میدان خواهد رفت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها