تاج: فیفا تحریم‌ها را بردارد تا دستمزد ویلموتس را بدهیم

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره پرداخت دستمزد مارک ویلموتس و نامه فیفا به این فدراسیون توضیحاتی داد.

تاج: فیفا تحریم‌ها را بردارد تا دستمزد ویلموتس را بدهیم
کد خبر: 575016
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۶:۱۲:۴۰

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال عصر چهارشنبه در حاشیه مجمع عمومی هیات فوتبال استان مازندران درباره نامه فیفا به فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت نشدن دستمزد ویلموتس اظهار کرد: نامه‌ای آمده که اگر اعتراضی به نتیجه این پرونده داریم باید اعلام کنیم. اعتراض‌مان را نوشتیم. اساس پرونده ویلموتس به خاطر تحریم ما بود و این باعث شد نتوانیم پول را بدهیم. در رای اعلام شده به صراحت این مساله اعلام شده است. ما همچنان هم تحریم و خواهان این هستیم فیفا تحریم را بردارد، پول‌های ما را بدهد تا بتوانیم روند کارهای‌مان را طی کنیم.

به گزارش ایسنا، او در رابطه با مجمع انتخاباتی استان مازندران عنوان کرد: اتفاقات خوبی افتاد و کادر این مجمع تکمیل شد. مجمع به توسعه نیاز داشت تا آقای خلردی بتواند کار را بهتر پیش ببرد. سهم استان مازندران بی‌نظیر است و اکنون نزدیک به ۶۰ بازیکن لیگ برتری از این استان هستند. سهم استان مازندران در همه رده‌های ملی بسیار خوب است. این استان برای ما اهمیت دارد و دوست داریم رونق این استان در فوتبال بیش‌تر شود.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: زحمات زیادی در گذشته هم کشیده شده است و اعتقاد دارم و برنامه‌ریزی ساختاری و سخت افزاری هم در مجموعه وجود داشته باشد. ورزشگاه‌های مناسب یکی از مسائل سخت افزاری است که باید شرایط فراهم شود. بحث دوم ساختمان هیات فوتبال است که امروز کلنگش را خواهیم زد و من هم برای این کار ۲۰۰ میلیون تومان کمک خواهم کرد. اولین چراغ را فدراسیون روشن می‌کند. ما به دنبال این هستیم به هیات‌های فوتبال از نظری ساختاری کمک کنیم. از زمان دکتر دادکان زمین‌هایی گرفته و به استان‌ها داده شد.

او ادامه داد: برخی از ساختمان‌های هیات فوتبال هم ساخته شده است. آقای کفاشیان، صفایی فراهانی و عزیز محمدی در این راه کمک کردند و من هم باید این راه را ادامه دهم. استان خوزستان و استان‌های دیگر در این رابطه مشکلات زیادی دارند. ان‌شاءالله از فردا برای ساخت ساختمان هیات فوتبال در این استان شروع خواهند کرد و قول داده‌اند دو ساله آن را به اتمام برسانند.

تاج در رابطه با عملکرد هیات فوتبال استان مازندران گفت: ارزیابی مثبتی داشته‌ام. اعتقادم این است که دارد اتفاق خوبی می‌افتد. البته در انتخاب مدیریت قبلی هم نقش داشتم و این هشتمین مجمعی است که در استان برگزار می‌شود و من حضور پیدا کردم. مدیریت قبلی هم کارهای خوبی انجام داد و اکنون هم بسیار امیدوارم اتفاقات خوبی برای استان رخ دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها