کد خبر: 574686
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۱۳:۵۶:۱۸
| |

نمایش بدن‌های خراب روی تشک‌های بلگراد/ چرا فرنگی‌کاران لاکتیکی شدند، چرا بنا رفت؟!

روی تشک‌های بلگراد شاهد نمایش بدن‌های خرابی بودیم که بعد از دقیقه چهار مبارزه لاکتیکی شده و به سمت خمیر شدن می‌رفتند.

نمایش بدن‌های خراب روی تشک‌های بلگراد/ چرا فرنگی‌کاران لاکتیکی شدند، چرا بنا رفت؟!
کد خبر: 574686
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۱۳:۵۶:۱۸

وحید جعفری در یادداشتی برای اعتمادآنلاین نوشت: مسابقات جهانی کشتی با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش به پایان رسید. تیم کشتی فرنگی موفق نبود و به دور از تصور ظاهر شد. شواهد نشان می‌دهد که فرنگی‌کاران بیش از هر چیز به دلیل نداشتن آمادگی جسمانی مناسب نتوانستند در صربستان خوش بدرخشند.

در واقع، روی تشک‌های بلگراد شاهد نمایش بدن‌های خرابی بودیم که بعد از دقیقه چهار مبارزه لاکتیکی شده و به سمت خمیر شدن می‌رفتند. این نشان می‌دهد که تیم فرنگی در امر آمادگی جسمانی-که مهمترین عامل در میدان مبارزه است- چندان موفق نبوده و ملی‌پوشان این رشته با توجه به شرایط وزنی، روز وزن‌کشی و مسابقه و البته محل برگزاری مسابقات، آمادگی متناسبی نداشتند. همین ضعف باعث شد تا تیم محمد بنا به نتیجه دلخواه نرسد و دستش از نشان طلا کوتاه بماند و برترین مربی قرن تصمیم به استعفا بگیرد.

با این حال تصمیم برای رفتن یا ماندن در ابتدای امر با خود آقای خاص است و بعد علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی.

باری بنا که این روزها خسته‌تر از هر زمان دیگری است، خود نیز خوب می‌داند که دیگر مقبولیت گذشته را ندارد و بحث چرخه انتخابی نیز انتقادات بسیاری را متوجه او کرده، با این حال ما به دلیل علاقه شخصی و البته اعتقاد به مدیریت ذاتی این مربی جسور و پرتلاش، همواره دوست داریم او را در سمت سرمربی تیم ملی ببینیم و همچون گذشته به این موضوع اشاره می‌کنیم «بنا تا زمانی که هست باید سرمربی تیم ملی باشد، مگر اینکه خودش نخواهد».  

با این حال برای او که سال‌های سال برای کشتی فرنگی کسب افتخار کرده، آرزوی بهترین‌ها را داریم و به تصمیمش چه ماندن باشد، چه رفتن، احترام می‌گذاریم و می‌خواهیم که اگر هنوز احساس می‌کند، می‌تواند به کشتی فرنگی کمک کند، این فرصت را از فرنگی‌کاران ایران دریغ نکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها