آمریکا چمن جام حهانی قطر را تامین می‌کند

چمن ورزشگاه های میزبان جام جهانی از آمریکا خریداری خواهد شد.

آمریکا چمن جام حهانی قطر را تامین می‌کند
کد خبر: 573527
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۰۹:۲۱:۱۱

در حالی که تقریبا دو ماه تا شروع جام جهانی باقی مانده است، خبر خوب برای همه طرفداران فوتبال آمریکا این است که علاوه بر داشتن بازیکنانی مثل کریستین پولیشیچ از چلسی، وستون مک کنی از یوونتوس، زک استفن از میدلزبورو و رینا از بوروسیا دورتموند،این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک سلاح مخفی خواهد داشت.

چمن ساخت آمریکا در قطر ۲۰۲۲

به گزارش ایسنا، طبق اطلاعات ESPN، یک منبع فاش کرد که تقریباً دو ماه قبل از افتتاحیه این رویداد، برگزارکنندگان جام جهانی اقدام به برداشتن چمن از تمام استادیوم‌ها خواهند کرد و قرار است یک چمن با کیفیت بهتر که ساخت آمریکاست جایگزین آنها شود. 

بذر آمریکایی با فرآیند کشت در گرجستان مورد تایید فیفا قرار گرفت و به عنوان سطح چمن در تمام ورزشگاه ها و زمین های تمرینی ۳۲ تیم ملی که به جام جهانی خواهند رفت استفاده می شود.

کیفیت این چمن آمریکایی توسط دیوید گراهام، مسئول استادیوم های جام جهانی مورد ارزیابی قرار گرفت. او به ESPN گفت: چمن آمریکایی امکان بازی فیزیکی‌تری به شما می دهد و با آب و هوا و شرایط در قطر سازگار است.

تمام استادیوم‌های قطر که جام جهانی در آنها برگزار می‌شود، از فناوری خنک‌کننده پیشرفته برخوردار خواهند بود که فضایی ایده‌آل برای بازی و تماشای مسابقات فوتبال ایجاد می‌کند. 

ورزشگاه‌هایی که آمریکا در جام جهانی قطر در آنها به میدان می‌رود

پس از حذف از دور انتخابی جام جهانی قبلی در روسیه و شکستن روند ۷ صعود پیاپی به جام جهانی، ایالات متحده با تیمی پر از بازیکنان خوب در بهترین لیگ های جهان در قطر ۲۰۲۲ حضور خواهد داشت. آمریکا در دور گروهی رقابت‌ها با تیم های انگلیس، ولز و ایران هم‌گروه شده است که همگی رقبای بسیار قدرتمندی هستند.

اولین بازی آمریکا در جام جهانی در ورزشگاه احمد بن علی مقابل ولز آغاز می‌شود، در ادامه این تیم برابر انگلیس در ورزشگاه ال‌بیت به میدان می‌رود و در سومین دیدار مقابل ایران در ورزشگاه الثومه قرار خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها