کد خبر: 571965
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

حمید استیلی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

با برنامه‌های اسکوچیچ جلو می‌رویم/ مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی فوق‌العاده خوب برگزار شد!

مدیر تیم ملی در مورد تغییر و تحول در رأس کادر فنی گفت هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و تیم با برنامه‌های اسکوچیچ جلو می‌رود.

با برنامه‌های اسکوچیچ جلو می‌رویم/ مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی فوق‌العاده خوب برگزار شد!
کد خبر: 571965
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۱۷:۳۰:۰۰

امروز، پنجشنبه، از ساعت دو عصر مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور چهره‌های سرشناس فوتبال ایران و مدیران فدراسیون و شهرداری تهران برگزار شد، مراسمی که در انتها به دلیل ازدحام جمعیت و بی‌نظمی شدید با ناراحتی مقامات فیفا به پایان رسید.

حمید استیلی مدیر تیم ملی در حاشیه این مراسم در رابطه با انتخابات اخیر فدراسیون و پیروزی مهدی تاج به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: «این مساله‌ای است که همیشه در فدراسیون وجود دارد. انتخابات همیشه برگزار شده. حالا از همه مهم‌تر این است که آن آرامش به تیم ملی کشورمان برگردد. ما اردویی برنامه‌ریزی کردیم برای سپتامبر که از ۲۰ شهریور شروع می‌شود و ۲۷ شهریور عازم کشور اتریش می‌شویم. در اتریش دو بازی تدارکاتی داریم؛ اول و پنجم مهر.»

او در واکنش به دوقطبی ایجاد شده در فضای فوتبال در ماه‌های گذشته گفت: «به هر حال انتخابات برگزار شده. امیدوارم آن آرامش به تیم برگردد. از هر چیزی مهم‌تر تیم ملی کشورمان است که باید خودش را آماده کند برای رویداد تاریخی و بزرگی که همان جام جهانی است. امیدوارم آرامش برگردد ودو دستگی در تیم ملی وجود نداشته باشد. همه به فکر تیم ملی و کشور و مردم ایران باشیم و وقتی وارد زمین می‌شویم همه با تمام توان‌مان برای این مردم و کشورمان بجنگیم.»

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران در مورد احتمال تغییر سرمربی تیم ملی بعد از روی کار آمدن مهدی تاج اظهار داشت: «ما هنوز جلسه‌ای با فدراسیون جدید نداشتیم. اگر جلسه‌ای داشته باشیم صحبت می‌کنیم ولی تا الان هیچ صحبتی انجام نشده. طبق برنامه‌های اسکوچیچ جلو می‌رویم. الان هم خودش و هم دستیارانش مشغول کار هستند و بازی‌ها را از نزدیک می‌بینند تا ان‌شاءالله بتوانند با یک برنامه‌ریزی خوب و یک اردوی خوب کار را جلو ببرند. دو بازی خیلی قوی که واقعا هماهنگ کردن‌شان سخت بود مقابل سنگال و اروگوئه در پیش داریم و امیدوارم آن بازی‌ها را خوب پیش ببریم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا با فدراسیون جدید همکاری می‌کند یا خیر، گفت: «من فعلاً با تیم ملی هستم. روز چهارشنبه هم در سفارت اتریش بودیم و کارهای بچه‌ها را انجام دادیم. الان باید جلسه‌ای داشته باشیم و ببینیم برنامه به چه صورتی خواهد بود.»

حمید استیلی در مورد برگزاری مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران و بی‌نظمی‌های به وجود آمده گفت: «برنامه فوق‌العاده خوبی بود. در طی ۱۰۰ سال برای نخستین بار کاپ جام جهانی به واسطه حضور ایران در جام جهانی وارد ایران شد. امیدوارم این اتفاق خوش‌یمن بوده باشد و بتوانیم در جام جهانی هم بازی‌های خوبی برگزار کنیم.» 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱

    انتخابات نبوده که رای همه را با تهدید خریدند. تو هر کشوری آقای تاج با این افتضاح حق کاندیدا شدن نداشت. میلیون ها دلار کشور را به باد داده بدون اینکه به جای پاسخگو باشد. باید به حال نظام گریست.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها