کد خبر: 570048
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۱۴:۳۰:۲۰
| |

تور جام جهانی چند؟+ جدول قیمت

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای ۳ شب و ۴ روز سفر به دوحه قطر و اقامت در هتل ۵ ستاره Golden Tulip Doha Hotel قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۳۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۴۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

تور جام جهانی چند؟+ جدول قیمت
کد خبر: 570048
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۱۴:۳۰:۲۰

قطر کشوری عربی در جنوب خلیج فارس و در شرق شبه جزیره عربستان است که به دلیل در آمدهایی که از فروش نفت و گاز بدست آورده، به یکی از ثروتمندترین کشورهای منطقه تبدیل شده است. چند سالی است که این کشور به یک کلان کشور تبدیل شده است و گردشگران زیادی را میزبان است بطوریکه از لحاظ گردشگری هم در آمد خوبی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای ۳ شب و ۴ روز سفر به دوحه قطر و اقامت در هتل ۵ ستاره Golden Tulip Doha Hotel قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۳۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۴۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل ۵ ستاره InterContinental Doha Hotel برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۴۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۶۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.

Untitled

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها