کد خبر: 572487
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۲۱:۰۹:۵۴
| |

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال:

هئیت رئیسه درباره بازگشت کی‌روش تصمیم می‌گیرد/ ماجرای حق پخش باید از طریق مجلس حل شود

نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش گفت که هئیت رئیسه فدراسیون در این باره تصمیم خواهد گرفت.

هئیت رئیسه درباره بازگشت کی‌روش تصمیم می‌گیرد/ ماجرای حق پخش باید از طریق مجلس حل شود
کد خبر: 572487
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۲۱:۰۹:۵۴

مهدی محمدنبی نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پایان جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه‌های لیگ برتری در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه تمام مدیران تیم‌های لیگ برتری و روسای هئیت‌های استانی حضور داشتند، جلسه با توجه به نقش باشگاه‌ها در سیاست‌های خرد و کلان، یک جلسه مشورتی بود. بخشی از باشگاه‌های ما به سمت خصوصی شدن حرکت می‌کنند و برخی هم خصوصی هستند و سرمایه‌گذار به نرخ بازگشت سرمایه توجه می‌کند. باشگاه‌ها باید بستری را نه برای بقا، بلکه برای توسعه فوتبال در استان‌ها فراهم کنند. جلسه خوبی بود و جمع بندی صورت گرفت.

به گزارش ایرنا، نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در این جلسه تصمیم خاصی درباره حق پخش گرفته نشد و این جلسات ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: موضوع حق پخش در چارچوب لوایحی است که در مجلس مصوب شده و اگر می‌خواهد حرکتی صورت بگیرد، از این مسیر باید باشد و مکانیزم‌های خودش را دارد.

وی درباره حرف و حدیث‌ها درباره بازگشت کی‌روش هم گفت: من هر روز این سوال را جواب می‌دهم، انفرادی و فردی تصمیم نمی‌گیریم و اساسا هرگونه تصمیمی در فدراسیون فوتبال و در هئیت رئیسه مطرح می‌شود.

وی در ادامه در واکنش به شائبه‌هایی که درباره انتخابات فوتبال وجود دارد، خاطرنشان کرد: اعضای مجمع ۸۶ نفر و مستقلند و می‌توانند رای‌شان را بدهند، لذا مجمع تمصیم گرفت و این شائبه‌ها هم امیدوارم برطرف شود، الان ما نیاز داریم که تعامل و وفاق در فدراسیون و مجموعه‌هایی که با ورزش سروکار دارند، باشد و به این سمت حرکت کنیم، به خصوص که جام‌جهانی نزدیک است.

نبی درباره پایان قرارداد مهدی مهدوی‌کیا و اینکه سرنوشت سرمربی تیم امید چه می‌شود، تصریح کرد: قرارداد مهدوی‌کیا تمام شده و به دنبال این هستیم یا با کادر قبلی یا با کادر جدید به یک جمع‌بندی برسیم و این مسئله تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره اسپانسر هم، اظهار داشت: تعدادی درخواست از گذشته و قبل از انتخابات به فدراسیون رسیده و مدارک‌شان را بررسی کرده‌ایم، به عنوان کارگزار پیشنهاداتی داشتند که در کمیسیون معاملات فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود که نظر بدهند و بعد در هئیت رئیسه مطرح می‌شود. مبلغ پیشنهادها بالای ۲۰ میلیارد است.

وی در پایان درباره صحبت‌های میرشاد ماجدی سرپرست سابق فدراسیون فوتبال درباره اینکه حساب فدراسیون را با ۶۰ میلیارد تحویل داده است، گفت: موجودی حساب فدراسیون بخشی از کمک‌های وزارت ورزش و بخشی از درآمدهای حاصل شده در این مدت است که رقم آن ۶۰ میلیارد تومان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها