کد خبر: 571854
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۰۷:۵۹:۳۷
| |

دختران پرسپولیسی روی فحاشی آقایان بوق گذاشتند!

حضور دختران پرسپولیسی برای تشویق این تیم در اولین و تاریخی ترین بازی پرسپولیس با حضور بانوان حاشیه‌های جالبی به همراه داشت.

دختران پرسپولیسی روی فحاشی آقایان بوق گذاشتند!
کد خبر: 571854
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۰۷:۵۹:۳۷

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با شرایط ویژه و حضور بانوان در استادیوم آزادی برگزار می‌شود

به گزارش خبرورزشی،  در ادامه بخشی از حاشیه‌های حضور بانوان در استادیوم آزادی برای تشویق تیم پرسپولیس را می‌خوانید:

* در فاصله یک ساعت مانده به شروع بازی درهای استادیوم رو به خانم‌هایی که بیرون آزادی ایستاده بودند باز شد و چیزی در حدود ۳ تا ۴ هزار خانم پرسپولیسی بدون بلیط وارد استادیوم شدند.

* تعدادی از بانوان از شهرهای دور مانند اصفهان، اهواز، آمل، اراک و دیگر شهرهای اطراف در استادیوم حضور داشتند و پارچه نوشته‌هایی مربوط به شهر خودشان را هم به دست گرفته بودند.

* حدود ۱۰۰ نفر طرفدار آبادانی برای حمایت از تیم صنعت نفت در جایگاه شماره هشت حضور داشتند که در طول مدت زمان قبل از بازی با نواختن ساز مشغول رقصیدن بودند.

* طرفداران خانم پرسپولیسی کُری زیادی برای استقلالی‌ها می‌خواندند و این برعکس روزی بود که استقلالی‌ها به استادیوم رفتند. روزی که دختران استقلالی خیلی کمتر اقدام به کری خوانی برای پرسپولیسی‌ها می‌کردند.

* با توجه به فاصله یک هفته پس از حضور بانوان استقلالی در حاشیه بازی استقلال و مس کرمان بانوان پرسپولیسی فرصت مناسبی برای سازماندهی گروه‌های هواداری داشتند تا تجهیزات کاملی برای حمایت از پرسپولیس و البته کری خواندن برای استقلال به استادیوم آزادی بروند.

* درگیری لفظی بین هواداران پرسپولیس و صنعت نفت باعث شد خانم‌ها با صدای بوق به این موضوع اعتراض کنند. زمانی که هنوز بازی شروع شده بود گروهی از هواداران پرسپولیس به طرفداران صنعت نفت فحاشی کردند و در جواب آنها آبادانی‌ها هم بیکار ننشستند؛ آنجا بود که خانم‌ها با به صدا درآوردن بوق‌هایشان که تعدادش زیاد هم بود به این موضوع اعتراض کردند تا صدای آقایان به جایگاهشان نرسد.

* خانم‌های پرسپولیسی به ترتیب در جایگاه‌های شماره ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ مستقر شدند تا از چهار جایگاه بازی را تماشا کنند. این در قیاس با روزی که استقلالی‌ها به ورزشگاه رفته بودند سه جایگاه بیشتر بود.

* یک دختر پرسپولیسی برای اینکه بتواند به استادیوم بیاید همراه با مادرش به آنجا آمده بود و این در شرایطی بود که مادرش به خبرنگار ما گفت: «من استقلالی هستم اما چون پدرش اجازه نمی‌داد تنها به استادیوم بیاید من هم او را همراهی کردم و حالا باید بازی تیم پرسپولیس را از نزدیک ببینم. ولی به خاطر دخترم که پرسپولیسی است خوشحالم».

* یک جوان ۲۶ ساله استقلالی هم به همراه خواهر پرسپولیسی اش به درب شرقی استادیوم آمده بود و همراه با او وارد ورزشگاه شد. این استقلالی به همکار ما گفت: «به خاطر خواهرم که طرفدار پرسپولیس است همراه او به استادیوم آمدم و مجبورم بازی تیم پرسپولیس را از نزدیک نگاه کنم».

* دختران پرسپولیسی بین اعضای این تیم بیش از همه یحیی گل محمدی و سید جلال حسینی را تشویق کردند. آن‌ها سرمربی تیم محبوبشان را با لقب "یحیای امپراطور" بارها صدا زدند و همچنین سید جلال حسینی را با جیغ و سوت و دست زدن به شدت تشویق کردند.

* یک دست بودن و هماهنگی جالب توجه طرفداران خانم پرسپولیسی کاملاً مشخص می‌کرد در فاصله یک هفته بعد از حضور طرفداران خانم استقلالی گروه‌های هواداری بانوان پرسپولیس برای حضوری منسجم در استادیوم آزادی به خوبی تجهیز و تدارک شده‌اند. چرا که شعارهای دختران پرسپولیسی کاملاً سازمان یافته تر بود.

* گوینده ورزشگاه پس از حضور بانوان پرسپولیسی در استادیوم به آنها خوشامد گفت که این موضوع با صدای بوق و جیغ دختران پرسپولیسی پاسخ داده شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها