درآمد درصدی سرخپوشان از کارگزار فصل قبل!+ سند

شرح قرارداد منتشر شده مابین باشگاه پرسپولیس و کارگزار فصل گذشته این باشگاه نشان می‌دهد مبلغ مورد توافق در قرارداد تفاوت زیادی با ادعای سرپرست سابق این باشگاه دارد.

درآمد درصدی سرخپوشان از کارگزار فصل قبل!+ سند
کد خبر: 571106
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۱۰:۳۶:۱۰

باشگاه پرسپولیس در زمان سرپرستی مجید صدری در این باشگاه، قراردادی سه ساله با یک شرکت به‌عنوان کارگزار جدید این باشگاه امضا کرد. طبق ادعای مسئولان وقت باشگاه پرسپولیس قرار بود سرخپوشان در سال اول بابت تبلیغات اسپانسری و محیطی در مجموع مبلغ 330 میلیارد تومان از طرف کارگزار درآمد داشته باشند که این ادعا رنگ واقعیت به خود نگرفت و پرسپولیس در مجموع حدود 130 میلیارد تومان از این طریق درآمد داشته است. موضوعی که حالا به محل اختلاف شدید باشگاه پرسپولیس با کارگزار خود تبدیل شده است و مدیران جدید پرسپولیس خواستار اقاله (پایان همکاری) با کارگزار خود شده‌اند.

به گزارش تسنیم، اختلاف باشگاه پرسپولیس با کارگزار خود فقط به اینجا ختم نمی‌شود و شرکت طرف قرارداد با سرخپوشان مدعی است هیچ مبلغی به‌عنوان کف قرارداد و یا تضمین برای درآمدزایی سرخپوشان وجود ندارد و تنها توافق حاصل شده با پرسپولیس این بوده است که «کارگزار مسئول تهیه اسپانسر برای پرسپولیس است و در ازای این کار 15 درصد از قراردادهای منعقد شده به این شرکت اختصاص خواهد یافت». موضوعی که این شرکت مدعی است در قرارداد منعقد شده با مجید صدری نیز به آن اشاره شده است و به همین دلیل مبلغ کف یا تاریخ پرداختی در قرارداد وجود ندارد.

این ادعا از سوی کارگزار در حالی مطرح می‌شود که مجید صدری در تاریخ 14 آذر ماه 1400 در مراسم رونمایی از کارگزار باشگاه صراحتاً اعلام کرده بود: « این قرارداد را در سه حوزه بررسی کردیم. یک فضای مجازی و اسپانسری پیراهن و ... است که 220 میلیارد است. بحث دیگر تبلیغات محیطی است که قرار شد از بازی بعد تبلیغات محیطی به طور کامل در اختیار ما باشد که ما برای فصل جاری در این زمینه قرارداد 110 میلیاردی بستیم. موضوع سوم هم بحث حق پخش زنده است که اگر ما بتوانیم با صداوسیما تعامل داشته باشیم، قرارداد 300 میلیاردی هم در این زمینه بستیم. یعنی در کل 630 میلیارد تومان قرارداد ما با کارگزار خواهد بود. این قرارداد هم برای سه سال خواهد بود, در آن صراحتاً نوشتیم که کف تضمین برای سال‌های آینده باید 20 درصد افزایش یابد».

تفاوت ادعای کارگزار باشگاه پرسپولیس با صحبت‌های مجید صدری به‌عنوان سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس حالا به محل اختلاف شدید دو طرف مواجه شده است. تا جایی که سرخپوشان در فصل جاری فعلاً‌ همکاری خود با شرکت طرف قرارداد را متوقف کرده و به سراغ جذب اسپانسرهای دیگر رفته‌اند.

در این راستا اما انتشار قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار خود روی سایت کدال نشان می‌دهد نوع قرارداد سرخپوشان با کارگزار خود، اختلاف زیادی با ادعاهای مجید صدری دارد و مبلغ مشخصی برای درآمد باشگاه تعیین نشده است. طبق این سند منتشر شده؛ از محل تبلیغات محیطی از رقم درآمد صفر تا 110 میلیارد تومان؛ 85 درصد از درآمد سهم باشگاه و 15 درصد سهم شرکت کارگزار خواهد بود و در صورت افزایش رقم درآمد، سهم طرفین به ترتیب این مبلغ طبق جدول زیر تقسیم خواهد شد.

همچنین از محل درآمدهای دیگر اسپانسری مانند فضای مجازی و اسپانسری پیراهن و ...، از مبلغ درآمد صفر تا 220 میلیارد تومان؛  درصد از درآمد سهم باشگاه و 15 درصد سهم شرکت کارگزار خواهد بود و در صورت افزایش رقم درآمد، سهم طرفین به ترتیب این مبلغ طبق جدول زیر تقسیم خواهد شد.

نامه باشگاه پرسپولیس به بورس درباره قرارداد کارگزاری این باشگاه را در زیر مشاهده می‌کنید.

14010605152910828259723110

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها