کد خبر: 564914
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۳:۰۷:۵۴
| |

آیا مدیرکل ورزش تهران این بمب را می‌ترکاند؟

این یک تصمیم مهم است که مدیرکل ورزش استان تهران باید بگیرد؛رسیدگی به هیات فوتبال.

آیا مدیرکل ورزش تهران این بمب را می‌ترکاند؟
کد خبر: 564914
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۳:۰۷:۵۴

حاشیه پشت حاشیه؛آنقدر اتفاقات مختلف در این چند وقت اخیر در فوتبال ما افتاده که قصه هیات فوتبال تهران در آنها گم است!

به گزارش خبرآنلاین، با این حال نمی شود بی تفاوت از شریان اصلی فوتبال پایتخت گذشت.در ماه ها و سال قبل خبرهای ضد و نقیض زیادی درباره کنار گذاشته شدن حبیب الله شیرازی از هیات فوتبال تهران به گوش می رسید.حتی بعضی ها شایعه کردند که پای نهادهای نظارتی هم به میان آمده و هر لحظه ممکن است اتفاقی مثل بمب شهر را بترکاند اما...

شیرازی بیش از ۱۳ سال است که هیات فوتبال تهران را اداره می کند و کارشناسان انتقاد بسیاری به عملکرد او دارند و خروجی مدیریت او اصلا قابل دفاع نبوده است.

حتی کار به جایی رسیده که یکی مثل دانیال فدایی که یار غار او و مخزن اسرارش بود هم علیه اش دست به افشاگری زده است! تک تک نفراتی که با شیرازی کار می کردند از جمع حلقه های اصلی او جدا شدند و تقریبا هر چند ماه یک بار،اعتراضی مقابل در این هیات علیه سیاست های شیرزای شکل می گیرد.با این حال شیرازی،مناظره با دانیال فدایی برای شفاف سازی را قبول نکرد و به جای آن به سمت یکی از رسانه ها رفت و با بیان حرف های کلیشه ای فقط حرف هایی را بیان کرد که خودش دوست داشت بزند!

همه این ها را بگذاریم کنار،باید گفت از مدت ها قبل خبر رسیده کار آقای رئیس در هیات فوتبال تمام است اما مشخص نیست که چرا علی جوادی تصمیمی جهادی در این باره نمی گیرد؟اگر شکایتی شده و اگر تخلفات در هیات فوتبال استان تهران محرز،پس چرا هیچ اتفاقی نمی افتد؟سال هاست که هیات فوتبال رنگ آرامش به خودش ندیده است و اصلا مشخص نیست پشت پرده چه خبر است که با نزدیک شدن به انتخابات فدراسیون فوتبال،آدم به شک و بدبینی می افتد!آقای علی جوادی،مدیر کل محترم ورزش تهران،اگر شایعات درست است چرا نامه ای نمی زنید تا هیات فوتبال تهران را از این وضعیت نجات بدهید،اگر هم خلاف این است که یک کلام مصاحبه کنید و بگویید که خیر همه این حرف ها شایعه است. آقای جوادی تجمع داوران در هفته های گذشته و قول هایی که به آنها داده اید را فراموش نکنید.یادتان نرود که تیم داران در پایتخت چه چیزهایی به شما گفتند؟از ماه مبارک رمضان و 4 بار افطاری به این سمت دیگر خبر جدیدی به گوش نرسیده است.فوتبال پایتخت به این تصمیم مهم شما نیاز دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها