دستور وزیر ورزش به معاونش برای ورود به انتخابات هیات فوتبال تهران

مسعود سلطانی‌فر به معاون خود در بخش توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستور داده با لحاظ کردن حکمیت وزارت ورزش موضوعات مرتبط با انتخابات هیات فوتبال تهران را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

دستور وزیر ورزش به معاونش برای ورود به انتخابات هیات فوتبال تهران
کد خبر: 381812
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۰۹:۳۶:۴۵

اعتمادآنلاین| ‌ بلاتکلیفی هیات فوتبال استان تهران به خاطر برگزار نشدن به موقع انتخابات این هیات در آستانه یک ساله شدن است اما همچنان زوایای مختلف آن با ابهامات و علامت سوال های زیادی روبرو است.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال هم مجمع انتخاباتی خود را در پیش دارد و همین مسئله لزوم تعیین تکلیف هرچه سریعتر برای هیات فوتبال استان تهران را می طلبد تا نماینده این هیات بتواند حضوری قانونی در مجمع انتخاباتی فدراسیون که قرار است اسفندماه برگزار شود، داشته باشد.

به همین دلیل مهدی علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش مامور به پیگیری موضوعات مرتبط با انتخابات هیات فوتبال استان تهران تا زمان حصول نتیحه شده است.

در واقع مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به این معاون خود دستور داده با رویکرد «حکمیت وزارت ورزش» پرونده ابهامات هیات فوتبال استان تهران و ابهاماتش را بررسی و در مورد آن تعیین تکلیف کند.

در همین راستا قرار است نشستی با حضور نمایندگان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شود تا این موضوع به سرانجام برسد.

رضا گل محمدی مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این موضوع را اعلام و تاکید کرد که مشغله های ایجاد شده به خاطر مشکلات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی های آنها، نشست برگزاری نشست موردنظر را به تعویق انداخته و هنوز زمان آن مشخص نشده است.

دوره ریاست حبیب الله شیرازی در هیات فوتبال استان تهران 3 اسفندماه سال گذشته به پایان رسید. قرار بود انتخابات این هیات 14 شهریورماه امسال برگزار شود اما مطرح شدن برخی تخلفات و ورود نهادهای نظارتی منجر به لغو انتخابات در فاصله چندساعت مانده به زمان مقرر شد.

بعد از آن فدراسیون فوتبال 6 آذرماه را به عنوان زمان جدید برای برگزاری انتخابات هیات استان تهران پیشنهاد داد اما در این تاریخ هم مجمع برگزار نشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها