کد خبر: 564875
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۰:۵۲:۳۲
| |

هافبک هلندی خواستار ماندن در یونایتد شد

دونی فن د بیک خواستار ماندن در یونایتد برای فصل بعد شد.

هافبک هلندی خواستار ماندن در یونایتد شد
کد خبر: 564875
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۰:۵۲:۳۲

دونی فن د بیک خواستار ماندن در یونایتد برای فصل بعد شد.

به گزارش ایسنا، دونی فن د بیک، هافبک منچستریونایتد به سرمربی تیم  گفته است که اگر در این فصل در اولدترافورد بماند، می‌تواند خیلی بهتر عمل کند. فن د بیک در سال ۲۰۲۰ با حضور در تیم آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و در ادامه به اولدترافورد آمد جایی که یونایتد حدود ۴۰ میلیون پوند برای او پرداخت کرد.

این بازیکن ۲۵ ساله در دو فصل تنها ۲۷ بازی در لیگ برتر انجام داده است و اکثر این بازی‌ها را نیز به عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته شد. او در نیم فصل دوم فصل قبل به اورتون قرض داده شد و در این تیم تنها ۷ بار به زمین رفت.

رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که این بازیکن از یونایتد جدا خواهد شد و جایی در ترکیب تیم تن هاخ برای فصل ندارد. با این حال خود این بازیکن اصرار دارد که می‌تواند در یونایتد مفید باشد.

فن د بیک گفت: من می‌توانم خیلی بهتر عمل کنم، باید ثبات داشته باشم و به صورت مداوم به زمین بروم. همیشه فضایی برای پیشرفت وجود دارد، من همیشه از خودم انتقاد می‌کنم. قبول دارم فصل قبل خوب نبودم و خودم هم راضی نیستم. برای دویدن باید آمادگی جسمانی داشته باشید. من تمرینات آماده سازی خوبی را سپری کردم و امیدوارم بتوانم در فصل پیش‌رو در تیم بمانم. 

او درباره اریک تن هاخ، سرمربی جدید یونایتد نیز گفت: او به عنوان سرمربی تغییر نکرده است و مثل روزهای آژاکس بسیار جسور و سخت کوش است. من چیزهای زیادی در آژاکس از او یاد گرفتم. فکر می‌کنم او می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. مهم این است که یک مربی خوب داشته باشید، اما در نهایت، بازیکنان باید در زمین تلاش کنند. ما هر روز سخت تمرین می کنیم، گاهی اوقات دو بار در روز. هنوز چند هفته تا شروع لیگ برتر مانده است و امیدوارم تا آن زمان به طور کامل آماده شویم. 

منچستریونایتد در اولین دیدار خود در لیگ برتر باید به دیدار برایتون برود. یونایتد فصل قبل سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد و نتوانست به لیگ قهرمانان برسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها