کد خبر: 563518
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۴:۵۹:۳۳
| |

مادر رونالدو آینده پسرش را لو داد+ عکس

به نظر می‌رسد فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ برای جدایی از این تیم مصمم است.

مادر رونالدو آینده پسرش را لو داد+ عکس
کد خبر: 563518
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۴:۵۹:۳۳

اریک تن‌هاخ که روز دوشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی دوستانه با لیورپول در شهر بانکوک تایلند، تأکید کرده بود کریستیانو رونالدو فروشی نیست، به دنبال این بود تا یک بار دیگر با این فوق‌ستاره پرتغالی صحبت و به هر قیمتی که شده او را برای ماندن در این تیم متقاعد کند.

به گزارش تسنیم، نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید اما گزارش داد که رونالدوی ۳۷ ساله مطمئن است که در این تابستان از منچستریونایتد جدا خواهد شد. بر اساس این گزارش؛ اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی شیاطین سرخ با برنده پنج توپ طلا دوباره صحبت کرده اما پروژه منچستریونایتد نتوانسته او را برای ماندن متقاعد کند. رونالدو اما به این مربی هلندی گفته که مشکلی با او ندارد.

شایعه جدایی مهاجم پیشین تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس از منچستریونایتد در حالی قوت بیشتری گرفت که دولورس آویرو مادر کریستیانو رونالدو پستی در اینستاگرام که خبر «آاِس» را منتشر کرده بود، لایک (پسندیدن) کرد.

14010423125026739256803510

اریک تن‌هاخ امروز (پنجشنبه) در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا با ملبورن ویکتوری در شهر ملبورن استرالیا در مواجهه با پرسشی درباره آینده حرفه‌ای مهاجم پرتغالی‌اش گفت: ما حرف‌های‌مان درباره رونالدو را زدیم و چیزی تغییر نکرده است.

سرمربی هلندی منچستریونایتد پیش از بازی دوستانه با لیورپول گفته بود: رونالدو به دلیل مشکلات خانوادگی اینجا کنار ما نیست. اخباری درباره احتمال جدایی رونالدو خوانده‌ام اما همان‌طور که گفتم او فروشی نیست و در برنامه‌های ما جای دارد و می‌خواهیم با یکدیگر به موفقیت برسیم.

رونالدو که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ، چلسی، ناپولی و رُم قرار دارد، گفته می‌شود از مدیران باشگاه منچستریونایتد خواسته تا با جدایی او از این تیم موافقت کنند، چون به دنبال بازی در لیگ قهرمانان اروپا با تیمی دیگر است.

فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ که هنوز یک فصل دیگر با من‌یونایتد قرارداد دارد، فصل گذشته آمار ۲۴ گل زده در ۳۹ بازی از رقابت‌های مختلف را از خود بر جا گذاشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها