کد خبر: 564008
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۲:۳۲:۰۶
| |

رونالدو دوباره ساکن مادرید می‌شود؟

فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ به نظر می‌رسد در فصل پیش رو با پیراهن اتلتیکومادرید به میدان خواهد رفت.

رونالدو دوباره ساکن مادرید می‌شود؟
کد خبر: 564008
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۲:۳۲:۰۶

 کریستیانو رونالدو که گفته می‌شود دنبال جدایی از منچستریونایتد در این تابستان است و ژرژ مندز مدیر برنامه‌های او هم سخت در پی یافتن تیمی برای این فوق‌ستاره پرتغالی به منظور بازی در لیگ قهرمانان اروپاست، به نظر می‌رسد قصد دارد به رقیب همشهری رئال مادرید ملحق شود.

به گزارش تسنیم، نشریه اسپانیایی «آاِس» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ ژرژ مندز مدیر برنامه‌های رونالدو با دیه‌گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید صحبت و او را متقاعد کرده است که برای بازگرداندن رونالدو به مادرید و  خرید این بازیکن اقدام کند.

پیش از این از باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ و چلسی به‌عنوان مقاصد احتمالی برنده پنج توپ طلا یاد شده بود، اما این دو باشگاه اعلام کردند تمایلی به جذب کاپیتان تیم ملی پرتغال ندارند. رونالدو اخیراً پیشنهاد 250 میلیون دلاری یک باشگاه عربستانی را هم رد کرده بود.

رونالدو بین سال‌های 2009 تا 2018 در عضویت باشگاه رئال مادرید بود و در 311 بازی 292 گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند. او راه گلزنی به اتلتیکومادرید را هم به خوبی می‌دانست و دشمن شماره یک روخی‌بلانکو به شمار می‌رفت، اما حالا ممکن است خرید جدید این تیم لقب بگیرد.

کریس 37 ساله که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، شایعه بازگشتش به اسپورتینگ لیسبون را هم رد کرده و این اخبار را جعلی خوانده است.

او که تابستان گذشته به حضور سه ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، در فصل 22-2021 آمار 24 گل زده در 39 بازی را از خود بر جا گذاشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها