کد خبر: 564468
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۴:۴۹:۵۸
| |

وضعیت بد مالی صدای بازیکنان پرسپولیس را درآورد

بازیکنان پرسپولیس از وضعیت مالی این تیم اصلا راضی نیستند.

وضعیت بد مالی صدای بازیکنان پرسپولیس را درآورد
کد خبر: 564468
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۴:۴۹:۵۸

 درحالی که نقل و انتقالات پرسپولیس پس از شروع خوب در پنجره تابستانی، سرعت کندی به خود گرفته و حتی می شود گفت که به نوعی متوقف شده، برخی خبرها حاکی از آن است که تنها یک بازیکن پیش پرداخت گرفته و بقیه بازیکنان به امید گرفتن پیش پرداخت ها و یا پرداخت درصدی از مبالغ قراردادهایشان تا شروع لیگ برتر هستند.

به گزارش خبرورزشی، این در حالی است که در بین بازیکنانی که پرسپولیس تاکنون در نقل و انتقالات به خدمت گرفته است تنها به سعید صادقی  پیش پرداخت داشته که آن هم توسط یکی از هواداران متمول این  تیم که ساکن دبی است تامین شده و باشگاه تاکنون برای هیچکدام از بازیکنان جدید و مربیان خارجی که به خدمت گرفته پرداختی مستقیمی نداشته است.

به غیر از اینکه پرسپولیسی ها هنوز پیش پرداختی برای فصل جدید دریافت نکردند، بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم هنوز از فصل گذشته هم طلب دارند و حدود ۲۰ درصد از قراردادشان را دریافت نکردند.این درحالیست که درویش طی روزهای گذشته قول داد به زودی مشکلات مالی برطرف می شود و بازیکنان هم به طلبشان می رسند.

شنیدیم بازیکنان پرسپولیس از وضعیت موجود بسیار گلایه دارند و ناراحتی خودشان را به یحیی گل محمدی هم اطلاع دادند تا باشگاه هرچه زودتر مشکلات مالی را حل کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها