رفیعی:

تا الان همه چیز در پرسپولیس خوب است / در تیم ملی دودستگی وجود ندارد

هافبک تیم پرسپولیس گفت: هیچ دودستگی در تیم ملی وجود ندارد.

تا الان همه چیز در پرسپولیس خوب است / در تیم ملی دودستگی وجود ندارد
کد خبر: 564072
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۹:۱۱:۱۸

سروش رفیعی درمورد آخرین وضعیت تمرینات تیم پرسپولیس اظهار داشت: تقریبا دو هفته خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان جدیدی داریم و در شروع تمرینات هستیم. کار را با کیفیت شروع کرده‌ایم و بازیکنان از تمرین و شرایط خیلی راضی هستند. کادرفنی هم از چیزی که تا الان بوده رضایت دارند. اطمینان دارم خیلی کار داریم اما تا الان همه چیز خوب بوده است.

به گزارش فارس، وی درمورد حضور مربیان خارجی در کادرفنی پرسپولیس گفت: مربی دروازه‌بان ها و بدنساز ما خارجی هستند. می‌بینم دروازه بان ها خیلی خوب و با لذت کار می‌کنند‌. وقتی با بیرانوند صحبت می‌کردم خیلی از مربی دروازه‌بان‌ ها تعریف می‌کرد. پپه هم به عنوان بدنساز خوب کار را پیش می‌برد. تا الان همه چیز عالی بوده است.

هافبک ملی پوش پرسپولیس درمورد حواشی اخیر تیم ملی که در نهایت با ماندگاری اسکوچیچ همراه شد و همچنین دودستگی بازیکنان تیم ملی توضیح داد: از نظر من هیچ دو دستگی وجود ندارد و امیدوارم رسانه ها به ویژه رسانه‌هایی که بیشتر کنار فوتبال، تیم ملی، بازیکنان و ما بازیکنان هستید بیشتر مراقب باشید زیرا از حرف زدن و تک تک کلمات رسانه ها این مسائل در می‌آید‌. حرف زدن ها و تک تک کلمات شما باعث می شود این هجمه ها بیاید یا یکی فضای خوب و مناسب برای کار کردن ایجاد شود.

وی ادامه  داد: مطمئنم دو دستگی نبوده، اگر اختلاف نظر کوچکی هم بوده مطمئنا الان همه چیز مرتفع شده است. این مسائلی که در مورد اسکوچیچ و سرمربی گری تیم ملی وجود دارد، وظیفه فدراسیون است که تصمیم گیری کند. به هرحال انجام دادند و تا اینجای کار پیش رفته است. هر اتفاقی برای تیم ملی در ادامه بیفتد اتفاق خوبی است. فدراسیون، مردم، بازیکنان و همه دلشان می خواهد همه چیز خوب پپش برود.انرژی مثبت بدهیم ان شاءالله تیم ملی بهترین نتایج را در جام جهانی بگیرد.

بازیکن تیم ملی در مورد اینکه رئیس جمهور دستور داده بهترین امکانات برای تیم ملی فراهم شود، گفت: ان شاالله این اتفاق بیفتد. این خیلی خوب است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها