کد خبر: 564408
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» ادعای مربی تیم ملی زنان را بررسی می‌کند:

آیا رنکینگ تیم ملی زنان تغییر کرده است؟+ سند

ماه‌هاست تیم ملی زنان رتبه کمتری نسبت به رتبه فعلی تیم ملی کسب نکرده است. به عبارت دیگر، کادر فنی تیم ملی زمانی این تیم را از مریم آزمون تحویل گرفتند که در جایگاه ۷۰ دنیا حضور داشت و همچنان نیز در همین رتبه ایستاده است.

آیا رنکینگ تیم ملی زنان تغییر کرده است؟+ سند
کد خبر: 564408
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۷:۰۰:۰۰

مریم جهان‌نجاتی مربی تیم ملی زنان در جدیدترین مصاحبه خود با سایت فدراسیون فوتبال گفته است، حضور در کافا باعث رشد جایگاه ایران در رنکینگ شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، برای بررسی ادعای مریم جهان‌نجاتی به سراغ سایت رسمی فیفا رفتیم و آخرین رنکینگ تیم ملی زنان را که دو روز قبل به‌روزرسانی شد بررسی کردیم؛ رتبه ۷۰، جایگاه نه‌چندان مطلوبی که درخور شأن تیم ملی زنان ایران نیست.

تیم ملی زنان

اما برای بررسی دقیق‌تر این ادعا رنکینگ فیفا در ماه‌های گذشته را هم مرور کردیم. همان‌طور که در تصویر قابل مشاهده است، ماه‌هاست تیم ملی زنان رتبه کمتری نسبت به رتبه فعلی تیم ملی کسب نکرده است. به عبارت دیگر، کادر فنی تیم ملی زمانی این تیم را از مریم آزمون تحویل گرفتند که در جایگاه ۷۰ دنیا حضور داشت و همچنان نیز در همین رتبه ایستاده است.

تیم ملی زنان

شایان ذکر است مسابقات کافا (آسیای مرکزی) با حضور پنج تیم ایران، ازبکستان، تاجیکستان، قراقستان و ترکمنستان به میزبانی کشور تاجیکستان در شهر دوشنبه در حال برگزاری است و تیم ملی زنان ایران ۲۹ تیرماه آخرین بازی خود را مقابل ازبکستان انجام خواهد داد که با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم، تنها در صورت پیروزی در این مسابقه قهرمان رقابت‌ها خواهد شد.

تیم ملی زنان

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها